Blog

Category

Tradicionalno učenje ili e-learning?

Tradicionalno učenje ili e-learning?

DA LI JE TRADICIONALNO UČENJE VAŠ IZBOR? Ovih dana internet je postao bogati izvor informacija. Sa razvojem tehnologije studentima su dostupni i drugi načini učenja...
Read More
Coca Cola - najvredniji brend na svetu

Coca Cola – najvredniji brend na svetu

Najvrednija marka na svetu i dalje je “Coca Cola”, a najveći rast vrednosti zabeležio je “Epl” koji je zahvaljujući tome ušao među prvih deset najvrednijih...
Read More
Modna industrija širi svoje vidike i vrednosti koje promoviše

(Modna) industrija širi svoje vidike i vrednosti koje promoviše

Promovisanje različitosti je uzelo maha. Utiče se na širenje svesti o prihvatanju različitosti. Standardi lepote se menjaju. Kanadski model Vini Harlou je postala vrlo poznata...
Read More
Prednost online komunikacije u kriznim vremenima

Prednost online komunikacije u kriznim vremenima

Političke, ekonomske i socijalne promene koje su se desile u poslednje vreme na globalnom nivou, kao i razvoj tehnike i tehnologije, uticale su na način...
Read More
Aktuelna dešavanja na finansijskim tržištima

Aktuelna dešavanja na finansijskim tržištima

MBS prati uticaj globalnih dešavanja na trgovinu na finansijskim tržištima. Na taj način naši studenti uvek mogu da imaju najnovije informacije koje će im pomoći...
Read More
Brend Smirnoff Ice

Brend Smirnoff Ice

Brend Smirnoff Ice je lansiran na tržište SAD-a u 2001. godini. U drugim zemljama Smirnoff je piće koje spada u kategoriju votke. Međutim, Smirnoff Ice...
Read More
1 25 26 27 28 29 46