office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               
Blog

Category

Brendiranje nacija – o čemu se radi?

Polazeći od definicija brenda, koje ukazuju da je cilj brendiranja izgradnja dugotrajnih odnosa s potrošačima, brend menadžment se može odrediti kao proces izgradnje lojalnosti potrošača...
Read More

Da ti prvi CV na engleskom oduševi poslodavca

Planirate da aplicirate za radno mesto u inostranoj firmi ili tražite posao u inostranstvu a nemate značajno radno iskustvo? Dobro napisan CV na engleskom jeziku...
Read More

Problemi citiranja – sindrom „lenjog“ ili „siromašnog“ autora?

Tokom studiranja, studenti pišu različite vrste radova (seminarske radove, eseje, završne, master i doktorske radove) i na taj način stiču znanja koja se odnose na...
Read More

Uticaj boja na marketing: drugi deo

Boje predstavljaju važne informacije na bazi kojih donosimo različite odluke. Najočigledniji primer je izbor hrane kod koje nam boja ukazuje  da li je hrana sveža...
Read More

Psihologija i marketing: moć boja

U oblasti marketinga čulni izrazi, oličeni kroz pakovanja, mirise, boje, dizajn, forme, materijale i stilove su posebno važni jer se na njima zasniva razvoj odnosa...
Read More

Šta radi HR menadžer?

U knjizi Angažovanost zaposlenih sa organizacionim ponašanjem i menadžmentom ljudskih resursa ukazano je na ulogu i značaj koje imaju zaposleni u funkcionisanju organizacija. Jasno je...
Read More
1 2 3 46