Blog

Category

Šta nam donosi digitalizacija u sektoru usluga?

Šta nam donosi digitalizacija u sektoru usluga?

Razvoj i implementacija digitalnih i naprednih tehnologija postaje bitan element za sva područja života, uključujući sektor usluga. Digitalizacija predstavlja proces pretvaranja analognih ili tradicionalnih usluga...
Read More
Priprema za sledeći nivo lojalnosti potrošača: ekosistemi lojalnosti

Priprema za sledeći nivo lojalnosti potrošača: ekosistemi lojalnosti

Kako digitalni marketing proširuje izbore potrošača, kompanije uče da podstiču lojalnost kupaca, ali i rast, udružujući podatke unutar ekosistema brendova. Kompanije nude kupcima razne oblike...
Read More
Kako unaprediti programe lojalnosti

Kako unaprediti programe lojalnosti

Bitka za lojalnost kupaca zaoštrila se u proteklim godinama. Programi lojalnosti suočavaju se s izazovima i moraju dokazati svoju vrednost. Razumevanjem poluga koje ih pokreću...
Read More
Način razmišljanja i praksa uspešnih izvršnih direktora

Način razmišljanja i praksa uspešnih izvršnih direktora: Saradnja sa odborom, eksternim stejkholderima i upravljanje vremenom i energijom

U prethodnom blogu na temu načina razmišljanja i praksi uspešnih izvršnih direktora predstavljena su tri glavna elementa aktivnosti generalnog direktora: postavljanje strategije, usklađivanje organizacije i...
Read More
Menadžment specijalnih događaja i brendiranje

Menadžment specijalnih događaja i brendiranje

Industrija događaja je brzorastuća industrija koja generiše velike iznose kapitala. Dinamičan razvoj događaja vezuje se za XX vek i nastanak postindustrijskog društva. Predmet menadžmenta događaja,...
Read More
Istorija brendiranja kada su nastali prvi brendovi

Istorija brendiranja – kada su nastali prvi brendovi

Na savremenom tržištu, na kojem postoji velika ponuda proizvoda sličnih karakteristika i koristi, potrošači u brendu prepoznaju znak kvaliteta i poverenja, koji im pomaže da...
Read More
1 2 3 4 46