office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> svi članci

Obećavajući svet generativne veštačke inteligencije

Generativna veštačka inteligencija se razvija velikom brzinom dok organizacije još uvek uče i razmatraju poslovnu vrednost i rizike takve tehnologije. Usred inovacija u oblasti generativne veštačke inteligencije kao što su ChatGPT, Bard, Claude i drugi...

Intervju sa Vidom Putnik: Karijera multitalentovane žene iz marketinga i filmske produkcije

U svetu u kojem se uspeh meri hrabrošću, upornošću i inovacijama, upoznajte neustrašivu ženu- Vidu Putnik koja je osvojila marketing karijernu scenu svojom posvećenošću, veštinama i strašću. Kroz različite uloge i izazove, ona je pronašla...

Šta nam donosi digitalizacija u sektoru usluga?

Razvoj i implementacija digitalnih i naprednih tehnologija postaje bitan element za sva područja života, uključujući sektor usluga. Digitalizacija predstavlja proces pretvaranja analognih ili tradicionalnih usluga u digitalni oblik, čime se stvara nova paradigma u pružanju...

Priprema za sledeći nivo lojalnosti potrošača: ekosistemi lojalnosti

Kako digitalni marketing proširuje izbore potrošača, kompanije uče da podstiču lojalnost kupaca, ali i rast, udružujući podatke unutar ekosistema brendova. Kompanije nude kupcima razne oblike dodatne vrednosti kao što su: besplatni proizvodi, uštede, povraćaj novca,...

Kako unaprediti programe lojalnosti

Bitka za lojalnost kupaca zaoštrila se u proteklim godinama. Programi lojalnosti suočavaju se s izazovima i moraju dokazati svoju vrednost. Razumevanjem poluga koje ih pokreću napred i načina na koji je njihova vrednost optimizovana, lideri...

Način razmišljanja i praksa uspešnih izvršnih direktora: Saradnja sa odborom, eksternim stejkholderima i upravljanje vremenom i energijom

U prethodnom blogu na temu načina razmišljanja i praksi uspešnih izvršnih direktora predstavljena su tri glavna elementa aktivnosti generalnog direktora: postavljanje strategije, usklađivanje organizacije i vođenje tima, kao i 9 konkretnih odgovornosti izvršnih direktora u...

Menadžment specijalnih događaja i brendiranje

Industrija događaja je brzorastuća industrija koja generiše velike iznose kapitala. Dinamičan razvoj događaja vezuje se za XX vek i nastanak postindustrijskog društva. Predmet menadžmenta događaja, koji je značajan za brendiranje, jeste vrsta događaja koji se...

Istorija brendiranja – kada su nastali prvi brendovi

Na savremenom tržištu, na kojem postoji velika ponuda proizvoda sličnih karakteristika i koristi, potrošači u brendu prepoznaju znak kvaliteta i poverenja, koji im pomaže da donesu odluku o kupovini. Praksa brendiranja danas se smatra neizostavnim...

Način razmišljanja i praksa uspešnih izvršnih direktora: Postavljanje strategije, usklađivanje organizacije i vođenje tima

Posao generalnog direktora je važan, koliko i izazovan. U ovom tekstu će biti predstavljeno kako najbolji izvršni direktori razmišljaju i kako misli pretvaraju u delo. Kompanija ima samo jednu neuporedivu ulogu: glavnog izvršnog direktora. Ono...
1 2 3 36