office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> svi članci

Brendiranje nacija – o čemu se radi?

Polazeći od definicija brenda, koje ukazuju da je cilj brendiranja izgradnja dugotrajnih odnosa s potrošačima, brend menadžment se može odrediti kao proces izgradnje lojalnosti potrošača prema brendu. S vremenom je brend menadžment kao poslovna funkcija...

Da ti prvi CV na engleskom oduševi poslodavca

Planirate da aplicirate za radno mesto u inostranoj firmi ili tražite posao u inostranstvu a nemate značajno radno iskustvo? Dobro napisan CV na engleskom jeziku je ono što će Vas izdvojiti od ostalih kandidata i...

Problemi citiranja – sindrom „lenjog“ ili „siromašnog“ autora?

Tokom studiranja, studenti pišu različite vrste radova (seminarske radove, eseje, završne, master i doktorske radove) i na taj način stiču znanja koja se odnose na metodologiju pisanja naučnih i stručnih radova. Danas postoje mnoge profesije...

Uticaj boja na marketing: drugi deo

Boje predstavljaju važne informacije na bazi kojih donosimo različite odluke. Najočigledniji primer je izbor hrane kod koje nam boja ukazuje  da li je hrana sveža ili ne. Međutim, pored ove očigledne primene boje kao informacije,...

Psihologija i marketing: moć boja

U oblasti marketinga čulni izrazi, oličeni kroz pakovanja, mirise, boje, dizajn, forme, materijale i stilove su posebno važni jer se na njima zasniva razvoj odnosa sa potrošačima i stvaranje identiteta brenda.  Zbog toga je savremeni...

Šta radi HR menadžer?

U knjizi Angažovanost zaposlenih sa organizacionim ponašanjem i menadžmentom ljudskih resursa ukazano je na ulogu i značaj koje imaju zaposleni u funkcionisanju organizacija. Jasno je da zaposleni predstavljaju temelj, potporne stubove i krov svake organizacije....

Uloge u timu: koja uloga je prava za vas?

Timski rad postaje sve češći način za obavljanje poslova i  zadataka koji zahtevaju znanja i veštine iz različitih oblasti i profesija.  Timski rad ima brojne prednosti, među kojima su Efekat sinergije – zajedno tim može...

Kako se u Srbiji koriste društvene mreže?

Šta su društvene mreže i zašto ih koristimo? Društvene mreže su fenomen digitalnog doba, koji je drastično promenio način komunikacije savremenog čoveka. Teorija kaže da su društvene mreže grupe ljudi okupljenih oko određenih sličnosti (kulturoloških,...

Čime se bavi marketing menadžer?

U savremenim organizacijama, bez obzira da li se radi o profitnom ili neprofitnom sektoru, veoma je zastupljena pozicija marketing menadžera. Međutim, priroda posla koju ovaj  profil zanimanja obavlja u praksi se često razlikuje od organizacije...
1 2 3 31