office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> svi članci

Najtraženiji luksuzni brendovi na Internetu u 2019. godini

 Popularnost jednog brenda zasniva se na mnogim kriterijumima. Jedan od ključnih kriterijuma jeste i njegova pozicioniranost na online nebu. Svaki brend, a posebno oni koji se deklarišu kao luksuzni, moraju mnogo da ulažu u svoju...

Kriza i inovacije u uslužnom sektoru

Trenutna situacija prouzrokovana virusom COVID-19 iziskuje visok stepen fleksibilnosti u svim oblastima poslovanja. Nisu svi sektori podjednako pogođeni pandemijom. Na globalnom nivou, sektor usluga, uključujući vazduhoplovstvo, turizam, ugostiteljstvo, verovatno će biti najteže pogođeni. Avio-kompanije su...

Kristijano Ronaldo – najveći brend

Najbolji portugalski igrač Kristijano Ronaldo, zaštitno lice „Najkija”, nalazi se na čelu liste fudbalera s najvećim sponzorskim ugovorima. Godišnje od toga dobija više od 19 miliona evra, dok su na drugom mestu „Adidasovi” predstavnici Pol...

Novo lice digitalnog marketinga u funkciji e-trgovine

S pojavom virusa COVID-19, mnoge organizacije širom sveta se bore za opstanak, a marketing je jedan od najvažnijih segmenata njihovog razvoja primenom nove logike/paradigme poslovanja. Pandemija nesumnjivo ima značajan uticaj na trendove digitalnog marketinga ove...

Prilike i izazovi ženskog preduzetništva

Prema istraživanju položaja žena u biznisu u Srbiji, koje je sprovedeno u okviru projekta „Addiko 100 najvećih“, a čiji su rezultati objavljeni u aprilu 2019. godine, na rukovodećim pozicijama nalazi se 70% muškaraca i 30%...

Kako to izgleda biti bloger i influenser

Veliki je potencijal bloga kao alatke za samozapošljavanje, i mogućnost da se uz puno radno vreme ostvari osnovni, a ne samo dodatni, izvor prihoda. Prema rezultatima istraživanja sprovedenog od strane BeeBlog Network-a, više od polovine...

Levi’s

U istraživanju sprovedenom u Americi, Evropi, Aziji i Australiji o tome šta je najviše uticalo na izmenu načina života, navika i ponašanja ljudi u XX veku, pored automobila našle su se farmerke, blue jeans. Sredinom...

Marketing uticaja i influenseri – sila u digitalnom marketingu

Influence ili influencer marketing (engl. influence – uticaj) ili marketing uticaja se odnosi na aktivnosti odabira, uspostavljanja i izgradnju odnosa sa influenserima (uticajnim osobama), u cilju optimalnog promovisanja proizvoda i/ili usluge, ili izgradnje brenda. Kada...

Izveštaj Evropske komisije o procesu digitalne transformacije u EU

Finska, Švedska, Danska i Holandija su „najnaprednije EU“ ekonomije po pitanju digitalizacije, za razliku od Bugarske, Grčke, Rumunije i Italije, pokazuje godišnji indeks koji danas objavljuje Evropska komisija. Ovaj indeks o digitalnoj ekonomiji i društvu...
1 2 3 23