office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> svi članci

Blokatori oglasa i digitalno oglašavanje – Koji su stavovi potrošača?

Sve veći broj potrošača proaktivno izbegava digitalno oglašavanje, bilo da koriste blokatore oglasa, plaćaju za doživljaj digitalnih medija bez oglasa ili „preskaču“ oglase. Čak i uz podsticaje, kao što su besplatni sadržaji ili nagrade, mnogima...

„Jednorog“ – san svakog preduzetnika

Šta su kompanije „jednorozi“? Da li znate za šta je zajedničko za Airbnb, Facebook, Uber, Snapchat, Pinterest? Osim toga što se u osnovi radi o tehnološkim kompanijama,  sve one su i jednorozi (engl. Unicorns). Jednorog...

Influenserski marketing na društvenim medijima – istraživanja 2022.

Voleli ih ili ne, društveni mediji su jedan od najuticajnijih izuma današnjice. Koliko je korisnika društvenih medija? Oko 59% svetske populacije aktivno je na nekoj vrsti platforme društvenih medija, bilo da je to Fejsbuk, Instagram,...

Šta je čulni marketing i kako na nas deluje?

Ljudi opažaju i doživljavaju okruženje i spoljašnji svet pomoću čula vida, sluha, mirisa, dodira i ukusa. Za kompanije i marketing ova činjenica je od značaja zato što ih interesuje kako čula funkcionišu u opažanju i...

Koje novine u poslovanju donose izmene Zakona o privrednim društvima?

Najnovija izmena Zakona o privrednim društvima (ZPD) RS donela je brojne novine u cilju unapređenja procesa digitalizacije u poslovanju privrednih društava, tako i usklađivanja sa Akcionim planom Programa za unapređenje pozicije Republike Srbije na rang...

Intervju: Iskustva naše studentkinje iz američke kompanije CW Carriers USA

Jedna od želja većine studenata je ta, da u toku svojih studija imaju mogućnost da od samog  fakulteta koji pohađaju, dobiju plaćene prakse u poznatim firmama, pa i mogućnost zasnivanja radnog odnosa. MBS, u saradnji...

Mobilni telefoni u našim životima – saveti i smernice za detoksikaciju od mobilnih telefona

Da li ste znali da ljudi u proseku provode 4,8 sati dnevno na mobilnim telefonima? Da, verovali ili ne, upravo su to podaci kompanije Ep Eni koja se bavi praćenjem aplikacija. Alarmantno je i to...

Brza moda – marketing u modnoj industriji

Moda i kreativne industrije poput industrija tekstila i odeće, obuće, kože, nakita i modnih dodataka su sektori koji se nalaze na raskrsnici između umetnosti, poslovanja i tehnologije. Samim tim, modna industrija ima kapacitet da poveže ...

Kakav oglas za posao privlači generaciju Z?

Generacija Z je, prema većini autora, rođena u periodu od 1995. do 2009. godine. (McCrindle, 2010). Zanimljivo je odmah na početku istaći činjenicu da ni jedna od prethodnih generacija nije imala toliko različitih naziva kao...
1 2 3 33