office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> svi članci

Copywriting ili Content Writing – koja je razlika?

Iako su informacije koje konzumiramo putem interneta mahom vizuelni sadržaj, uz svaku fotografiju, animaciju i video na koji naiđete skrolanjem kroz društvene mreže nalazi se i tekst. Ovaj tekst je ponekad neupadljiv a ponekad dominantan....

Značaj HR analitike u digitalnoj ekonomiji

Piše: Doc. dr Jelena Lukić Nikolić Digitalna ekonomija, uslovljena četvrtom industrijskom revolucijom (Industrija 4.0) i savremenim tehnološkim rešenjima kao što su Big Data, Internet of Things, Blockchain, robotika, mašinsko učenje, veštačka inteligencija i sl. donela...

Marketinški trik: slogani koji se pamte

Piše: Prof. dr Saša Virijević Jovanović Svi smo čuli za slogane – ima ih gotovo svaka firma, biznis, brend, institucija… Neke brzo zaboravimo, a neki nam ipak zauvek ostanu u pamćenju. Da li ste se...

Božićna euforija: marketing za vreme praznika

Piše: Prof. dr Saša Virijević Jovanović Nova godina i božićni praznici su doba godine kojem se mnogi od nas raduju i iščekuju sa uzbuđenjem. Iz ugla marketinga, praznicima se raduju i mnoge kompanije koje u...

The Blonde Salad – blog koji je promenio svet mode

Piše: Prof. dr Saša Virijević Jovanović Moć blogova u modnoj industriji Marketing na društvenim mrežama našao je u modnoj industriji plodno tlo za komunikaciju sa potrošačima, gde je posebno došao do izražaja doprinos modnih blogova...

Toksično radno okruženje – kako prepoznati trule jabuke

Piše: Doc. dr Jelena Lukić Nikolić Tokom pisanja knjige “Angažovanost zaposlenih sa organizacionim ponašanjem i menadžmentom ljudskih resursa” detaljnije sam se bavila toksičnim radnim okruženjem. Ova tema mi je privukla pažnju jer sam od prijatelja...

Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju

Piše: Prof.dr Saša Virijević Jovanović Svi mi kao potrošači svakodnevno donosimo različite odluke o kupovini. Najčešće su to jednostavne odluke poput kupovine hrane, pića, obuće, odeće,  ali nekada mogu biti složene poput kupovine automobila ili...

Studentske konferencije: kako se uključiti

Učešće na akademskim konferencija je bitan momenat u školovanju svakog studenta. Kao događaji koji su namenjeni prevashodno za razmenu znanja, akademske konferencije su veliko životno iskustvo koje će te pripremiti za budućnost – bilo da...

Zeleno ponašanje zaposlenih i zeleni menadžment ljudskih resursa

Piše: Doc. dr Jelena Lukić Nikolić “Klimatske promene sa kojima se suočavamo su primetne svakom stanovniku zemljine kugle, te je glavni izazov pred čovečanstvom da učini sve što je moguće kako bi se klimatske promene...
1 2 3 29