Lik dobrodušnog dekice, koji daruje poklone deci za novogodišnje praznike, prisutan je u legendama naroda širom sveta. Obično je Deda Mraz veseli, bradati, sedi čovek obučen u crveni kaput, koji nosi veliki crveni džak pun...
Ove godine se na srpskom jeziku u izdanju KupujemProdajem našla i knjiga Roberta Taunsenda pod nazivom „Dizanje organizacije – Kako sprečiti korporaciju da guši ljude i davi profit“. Robert Taunsend (1920 – 1998) je američki...
Sve veći broj potrošača proaktivno izbegava digitalno oglašavanje, bilo da koriste blokatore oglasa, plaćaju za doživljaj digitalnih medija bez oglasa ili „preskaču“ oglase. Čak i uz podsticaje, kao što su besplatni sadržaji ili nagrade, mnogima...
Šta su kompanije „jednorozi“? Da li znate za šta je zajedničko za Airbnb, Facebook, Uber, Snapchat, Pinterest? Osim toga što se u osnovi radi o tehnološkim kompanijama, sve one su i jednorozi (engl. Unicorns). Jednorog...
Voleli ih ili ne, društveni mediji su jedan od najuticajnijih izuma današnjice. Koliko je korisnika društvenih medija? Oko 59% svetske populacije aktivno je na nekoj vrsti platforme društvenih medija, bilo da je to Fejsbuk, Instagram,...
Ljudi opažaju i doživljavaju okruženje i spoljašnji svet pomoću čula vida, sluha, mirisa, dodira i ukusa. Za kompanije i marketing ova činjenica je od značaja zato što ih interesuje kako čula funkcionišu u opažanju i...
Najnovija izmena Zakona o privrednim društvima (ZPD) RS donela je brojne novine u cilju unapređenja procesa digitalizacije u poslovanju privrednih društava, tako i usklađivanja sa Akcionim planom Programa za unapređenje pozicije Republike Srbije na rang...
Jedna od želja većine studenata je ta, da u toku svojih studija imaju mogućnost da od samog fakulteta koji pohađaju, dobiju plaćene prakse u poznatim firmama, pa i mogućnost zasnivanja radnog odnosa. MBS, u saradnji...
Da li ste znali da ljudi u proseku provode 4,8 sati dnevno na mobilnim telefonima? Da, verovali ili ne, upravo su to podaci kompanije Ep Eni koja se bavi praćenjem aplikacija. Alarmantno je i to...