office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> svi članci

Roboti na radnom mestu – prednosti i nedostaci

Počev od prve industrijske revolucije, tehnološki izumi su dovodili do brojnih izazova, prilika, šansi, ali i opasnosti i strahova. U doba pete industrijske revolucije koju je najavila Evropska komisija 2021. godine, razvoj savremenih algoritama, mašinskog...

Ko je osmislio „moderan“ lik Deda Mraza

Tokom vremena lik Deda Mraza se menjao, zadržavajući atribute kulture raznih zemalja. Evolucija lika Father Christmas u Engleskoj (izvor: https://starkeycomics.com/2018/12/17/the-evolution-of-father-christmas/) Nastov Santa Klauz u crvenom odelu Pojava Santa Klauza inspirisala je mnoge da pokušaju da...

Kako je svetac postao Deda Mraz

Lik dobrodušnog dekice, koji daruje poklone deci za novogodišnje praznike, prisutan je u legendama naroda širom sveta. Obično je Deda Mraz veseli, bradati, sedi čovek obučen u crveni kaput, koji nosi veliki crveni džak pun...

„Dizanje organizacije“ – šta menadžeri mogu da nauče iz ove knjige?

Ove godine se na srpskom jeziku u izdanju KupujemProdajem našla i knjiga Roberta Taunsenda pod nazivom „Dizanje organizacije – Kako sprečiti korporaciju da guši ljude i davi profit“. Robert Taunsend (1920 – 1998) je američki...

Blokatori oglasa i digitalno oglašavanje – Koji su stavovi potrošača?

Sve veći broj potrošača proaktivno izbegava digitalno oglašavanje, bilo da koriste blokatore oglasa, plaćaju za doživljaj digitalnih medija bez oglasa ili „preskaču“ oglase. Čak i uz podsticaje, kao što su besplatni sadržaji ili nagrade, mnogima...

„Jednorog“ – san svakog preduzetnika

Šta su kompanije „jednorozi“? Da li znate za šta je zajedničko za Airbnb, Facebook, Uber, Snapchat, Pinterest? Osim toga što se u osnovi radi o tehnološkim kompanijama,  sve one su i jednorozi (engl. Unicorns). Jednorog...

Influenserski marketing na društvenim medijima – istraživanja 2022.

Voleli ih ili ne, društveni mediji su jedan od najuticajnijih izuma današnjice. Koliko je korisnika društvenih medija? Oko 59% svetske populacije aktivno je na nekoj vrsti platforme društvenih medija, bilo da je to Fejsbuk, Instagram,...

Šta je čulni marketing i kako na nas deluje?

Ljudi opažaju i doživljavaju okruženje i spoljašnji svet pomoću čula vida, sluha, mirisa, dodira i ukusa. Za kompanije i marketing ova činjenica je od značaja zato što ih interesuje kako čula funkcionišu u opažanju i...

Koje novine u poslovanju donose izmene Zakona o privrednim društvima?

Najnovija izmena Zakona o privrednim društvima (ZPD) RS donela je brojne novine u cilju unapređenja procesa digitalizacije u poslovanju privrednih društava, tako i usklađivanja sa Akcionim planom Programa za unapređenje pozicije Republike Srbije na rang...
1 2 3 4 5 6 36