office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> svi članci

Intervju: Iskustva naše studentkinje iz američke kompanije CW Carriers USA

Jedna od želja većine studenata je ta, da u toku svojih studija imaju mogućnost da od samog  fakulteta koji pohađaju, dobiju plaćene prakse u poznatim firmama, pa i mogućnost zasnivanja radnog odnosa. MBS, u saradnji...

Mobilni telefoni u našim životima – saveti i smernice za detoksikaciju od mobilnih telefona

Da li ste znali da ljudi u proseku provode 4,8 sati dnevno na mobilnim telefonima? Da, verovali ili ne, upravo su to podaci kompanije Ep Eni koja se bavi praćenjem aplikacija. Alarmantno je i to...

Brza moda – marketing u modnoj industriji

Moda i kreativne industrije poput industrija tekstila i odeće, obuće, kože, nakita i modnih dodataka su sektori koji se nalaze na raskrsnici između umetnosti, poslovanja i tehnologije. Samim tim, modna industrija ima kapacitet da poveže ...

Kakav oglas za posao privlači generaciju Z?

Generacija Z je, prema većini autora, rođena u periodu od 1995. do 2009. godine. (McCrindle, 2010). Zanimljivo je odmah na početku istaći činjenicu da ni jedna od prethodnih generacija nije imala toliko različitih naziva kao...

Emocije – glavni vodič u kupovini

Svi mi kao ljudska bića moramo da osećamo, mislimo i  radimo određene stvari kako bismo opstali u svetu.  Budući da su i potrošači pre svega ljudska bića, savremeni marketing pridaje sve veći značaj temama kao...

Integrisani marketing: najefektivnija reklama

Jako je teško izdvojiti se originalnošću kako bi direktno stupili u kontakt sa ciljnom grupom ljudi. Dosta vremena se provodi na društvenim mrežama i može se desiti da ugledamo objavu za novi proizvod određenog brenda...

Anatomija dobrih priča

Kada naši studenti pokažu interesovanje ili talenat za određenu oblast, damo sve od sebe da im obezbedimo (potpuno besplatno!) dodatne kurseve za usavršavanje. U junu 2022. godine pokazalo se da su i studenti, ali i...

Gradovi kao brendovi

Jedan od većih, i definitivno inovativnijih projekata MBS-ovog Centra za razvoj projekata jeste City branding – Kako se od gradova prave brendovi. Slično kao i poznato preduzeće, tako i poznati grad, region ili država lakše pronalazi...

Lifelong Learning – jer ja sam svoj najbitniji projekat

Lifelong Learning (skraćeno LLL, sa značenjem „celoživotno učenje“) je relativno novi trend u obrazovanju i poslovanju. U svojoj srži, Lifelong Learning je samoinicijativna dokvalifikacija vođena unutrašnjom motivacijom. Koncept promoviše učenje zarad sopstvenog zadovoljstva i razvoja....
1 3 4 5 6 7 36