Jedna od želja većine studenata je ta, da u toku svojih studija imaju mogućnost da od samog fakulteta koji pohađaju, dobiju plaćene prakse u poznatim firmama, pa i mogućnost zasnivanja radnog odnosa. MBS, u saradnji...
Da li ste znali da ljudi u proseku provode 4,8 sati dnevno na mobilnim telefonima? Da, verovali ili ne, upravo su to podaci kompanije Ep Eni koja se bavi praćenjem aplikacija. Alarmantno je i to...
Moda i kreativne industrije poput industrija tekstila i odeće, obuće, kože, nakita i modnih dodataka su sektori koji se nalaze na raskrsnici između umetnosti, poslovanja i tehnologije. Samim tim, modna industrija ima kapacitet da poveže ...
Generacija Z je, prema većini autora, rođena u periodu od 1995. do 2009. godine. (McCrindle, 2010). Zanimljivo je odmah na početku istaći činjenicu da ni jedna od prethodnih generacija nije imala toliko različitih naziva kao...
Svi mi kao ljudska bića moramo da osećamo, mislimo i radimo određene stvari kako bismo opstali u svetu. Budući da su i potrošači pre svega ljudska bića, savremeni marketing pridaje sve veći značaj temama kao...
Jako je teško izdvojiti se originalnošću kako bi direktno stupili u kontakt sa ciljnom grupom ljudi. Dosta vremena se provodi na društvenim mrežama i može se desiti da ugledamo objavu za novi proizvod određenog brenda...
Kada naši studenti pokažu interesovanje ili talenat za određenu oblast, damo sve od sebe da im obezbedimo (potpuno besplatno!) dodatne kurseve za usavršavanje. U junu 2022. godine pokazalo se da su i studenti, ali i...
Jedan od većih, i definitivno inovativnijih projekata MBS-ovog Centra za razvoj projekata jeste City branding – Kako se od gradova prave brendovi. Slično kao i poznato preduzeće, tako i poznati grad, region ili država lakše pronalazi...
Lifelong Learning (skraćeno LLL, sa značenjem „celoživotno učenje“) je relativno novi trend u obrazovanju i poslovanju. U svojoj srži, Lifelong Learning je samoinicijativna dokvalifikacija vođena unutrašnjom motivacijom. Koncept promoviše učenje zarad sopstvenog zadovoljstva i razvoja....