Blog

Category

Usklađivanje brenda sa marketing okruženjem

Kompanija Starbucks je osnovana 1971. godine. Prva Starbucks prodavnica otvorena je u gradu Sijetl, u SAD-u. Danas, to je globalni brend poznat širom sveta. Otvaranje...
Read More
Besplatni programi za gledanje filmova

Besplatni programi za gledanje filmova

Jedna od najbitnijih osobina koju programi za gledanje filmova moraju imati je podrška za prikaz podnaslova (titlova), odnosno prevoda ukoliko gledamo neki strani film. Većina...
Read More
Budimpešta - raj za turiste

Budimpešta – raj za turiste

Budimpešta je grad burne istorije, prepun prelepe arhitekture i važnih istorijskih i kulturnih spomenika, grad lekovitih izvora i uređenih banja, parkova, šetališta, grad koji je...
Read More
Konkurentski značaj imidža – primer brendiranja – Pablo Pikaso

Konkurentski značaj imidža – primer brendiranja – Pablo Pikaso

Imidž predstavlja integralni deo svake brending i marketing strategije. Izgradnja distinktivnog imidža predstavlja ultimativni dugoročni cilj i pretpostavku poslovanja, kako na domaćem tako i na...
Read More
Šta je viralni marketing?

Šta je viralni marketing?

Svakodnevno slušamo o viralnom marketingu, internetskim viralnim video snimcima i sadržaju koji se širi brzinom svetlosti. Ali, o čemu se zapravo radi? Viralni proizvod ili...
Read More
RYANAIR - Primer dobrog upravljanja brendom

RYANAIR – Primer dobrog upravljanja brendom

Irska avio kompanija Ryanair osnovana je 1985. godine. Početkom 90-ih godina XX veka na njeno čelo dolazi Michael O’Leary. Osnovna njegova strategija bila je totalna...
Read More
1 27 28 29 30 31 46