Pre merdžera sa kompanijom Guinness i formiranja koncerna Diageo, portfolio brendova kompanije Grand Metropolitan činili su Smirnoff, Baileys, Haagen – Dazs, Green Giant i Burger...Read More
DA LI JE TRADICIONALNO UČENJE VAŠ IZBOR? Ovih dana internet je postao bogati izvor informacija. Sa razvojem tehnologije studentima su dostupni i drugi načini učenja...Read More
Najvrednija marka na svetu i dalje je “Coca Cola”, a najveći rast vrednosti zabeležio je “Epl” koji je zahvaljujući tome ušao među prvih deset najvrednijih...Read More
Promovisanje različitosti je uzelo maha. Utiče se na širenje svesti o prihvatanju različitosti. Standardi lepote se menjaju. Kanadski model Vini Harlou je postala vrlo poznata...Read More
Političke, ekonomske i socijalne promene koje su se desile u poslednje vreme na globalnom nivou, kao i razvoj tehnike i tehnologije, uticale su na način...Read More
MBS prati uticaj globalnih dešavanja na trgovinu na finansijskim tržištima. Na taj način naši studenti uvek mogu da imaju najnovije informacije koje će im pomoći...Read More