Boje predstavljaju važne informacije na bazi kojih donosimo različite odluke. Najočigledniji primer je izbor hrane kod koje nam boja ukazuje da li je hrana sveža ili ne. Međutim, pored ove očigledne primene boje kao informacije,...
U oblasti marketinga čulni izrazi, oličeni kroz pakovanja, mirise, boje, dizajn, forme, materijale i stilove su posebno važni jer se na njima zasniva razvoj odnosa sa potrošačima i stvaranje identiteta brenda. Zbog toga je savremeni...
U knjizi Angažovanost zaposlenih sa organizacionim ponašanjem i menadžmentom ljudskih resursa ukazano je na ulogu i značaj koje imaju zaposleni u funkcionisanju organizacija. Jasno je da zaposleni predstavljaju temelj, potporne stubove i krov svake organizacije....
Timski rad postaje sve češći način za obavljanje poslova i zadataka koji zahtevaju znanja i veštine iz različitih oblasti i profesija. Timski rad ima brojne prednosti, među kojima su Efekat sinergije – zajedno tim može...
Šta su društvene mreže i zašto ih koristimo? Društvene mreže su fenomen digitalnog doba, koji je drastično promenio način komunikacije savremenog čoveka. Teorija kaže da su društvene mreže grupe ljudi okupljenih oko određenih sličnosti (kulturoloških,...
U savremenim organizacijama, bez obzira da li se radi o profitnom ili neprofitnom sektoru, veoma je zastupljena pozicija marketing menadžera. Međutim, priroda posla koju ovaj profil zanimanja obavlja u praksi se često razlikuje od organizacije...
Čim olistaju šumski resursi i pojave se prvi krpelji, vreme je da se na nekom proplanku potpali roštilj i proslavi Praznik rada. Ako zanemarimo verske praznike, Praznik rada je jedini praznik iz vremena socijalizma koji...
Gotovo svaki oglas za posao danas traži određeni nivo iskustva u branši. Mladi često budu obeshrabreni i frustrirani zbog ovoga. Postavlja se ono staro pitanje: kako da imam iskustvo, ako ne mogu da dobijem posao?...
Piše: Anđela Golubović, studentkinja II godine Naš fakultet se po prvi put ove godine takmičio na Marketing Challenge-u, tradicionalnom takmičenju koje organizuje Fakultet za menadžment iz Herceg Novog, a čija je ovogodišnja tema bila „povratak...