Blog >> svi članci

12 pravila za timski rad: budi i ti timski igrač!

12 pravila za timski rad: budi i ti timski igrač!

Danas ćete u svakom oglasu za posao videti da se traže „timski igrači”, odnosno kandidati koji imaju sklonosti ka timskom radu.  Timski rad predstavlja sastavni element u funkcionisanju svih savremenih organizacija i svako od nas...
Stereotipi u reklamama: kako marketing formira našu realnost

Stereotipi u reklamama: kako marketing formira našu realnost

Istorijski posmatrano, veliki broj reklama iz prošlosti prikazivao je ljude i njihove odnose na stereotipni način. Žene su predstavljane kao domaćice sa maramom na glavi, koje su eksperti za čišćenje i otklanjanje fleka, dok  su...
Copywriting ili Content Writing - koja je razlika?

Copywriting ili Content Writing – koja je razlika?

Iako su informacije koje konzumiramo putem interneta mahom vizuelni sadržaj, uz svaku fotografiju, animaciju i video na koji naiđete skrolanjem kroz društvene mreže nalazi se i tekst. Ovaj tekst je ponekad neupadljiv a ponekad dominantan....
analitika u digitalnoj ekonomiji

Značaj HR analitike u digitalnoj ekonomiji

Piše: Doc. dr Jelena Lukić Nikolić Digitalna ekonomija, uslovljena četvrtom industrijskom revolucijom (Industrija 4.0) i savremenim tehnološkim rešenjima kao što su Big Data, Internet of Things, Blockchain, robotika, mašinsko učenje, veštačka inteligencija i sl. donela...
Marketinški trik: slogani koji se pamte

Marketinški trik: slogani koji se pamte

Piše: Prof. dr Saša Virijević Jovanović Svi smo čuli za slogane – ima ih gotovo svaka firma, biznis, brend, institucija… Neke brzo zaboravimo, a neki nam ipak zauvek ostanu u pamćenju. Da li ste se...
december cover blog

Božićna euforija: marketing za vreme praznika

Piše: Prof. dr Saša Virijević Jovanović Nova godina i božićni praznici su doba godine kojem se mnogi od nas raduju i iščekuju sa uzbuđenjem. Iz ugla marketinga, praznicima se raduju i mnoge kompanije koje u...
The Blonde Salad – blog koji je promenio svet mode

The Blonde Salad – blog koji je promenio svet mode

Piše: Prof. dr Saša Virijević Jovanović Moć blogova u modnoj industriji Marketing na društvenim mrežama našao je u modnoj industriji plodno tlo za komunikaciju sa potrošačima, gde je posebno došao do izražaja doprinos modnih blogova...
Toksično radno okruženje - kako prepoznati trule jabuke

Toksično radno okruženje – kako prepoznati trule jabuke

Piše: Doc. dr Jelena Lukić Nikolić Tokom pisanja knjige “Angažovanost zaposlenih sa organizacionim ponašanjem i menadžmentom ljudskih resursa” detaljnije sam se bavila toksičnim radnim okruženjem. Ova tema mi je privukla pažnju jer sam od prijatelja...
Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju

Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju

Piše: Prof.dr Saša Virijević Jovanović Svi mi kao potrošači svakodnevno donosimo različite odluke o kupovini. Najčešće su to jednostavne odluke poput kupovine hrane, pića, obuće, odeće,  ali nekada mogu biti složene poput kupovine automobila ili...
1 7 8 9 10 11 31