Blog >> svi članci

Influenserski marketing

Influenserski marketing

Nema sumnje da je primena influenserskog marketinga danas izuzetno rasprostranjena. Influenserski marketing pokazao se kao efektivno sredstvo dolaženja do određene publike, a brojni brendovi jednostavno vole da rade sa influenserima na poboljšanju prepoznatljivosti svog brenda....
Coworking space: deljeni radni prostor za mlade poslovne ljude

Coworking space: deljeni radni prostor za mlade poslovne ljude

Poslednjih nekoliko godina coworking space postaje sve popularniji širom sveta, pa tako i kod nas. Domaćim preduzetnicima je ovakav koncept radnog okruženja sve češća opcija i postao je pravi trend među milenijalcima.  Zašto je to...
E-poslovanje: novi trend u preduzetništvu

E-poslovanje: novi trend u preduzetništvu

Elektronske tehnologije će se kontinuirano i progresivno primenjivati u čitavom lancu snabdevanja svih industrija tokom sledeće decenije. Očekuje se da će e-poslovanje postati toliko uobičajeno, da će „e“ biti suvišno i da će biti „poslovanje...
„Angažovanost zaposlenih“ – knjiga koja će vas motivisati!

„Angažovanost zaposlenih“ – knjiga koja će vas motivisati!

Doc. dr Jelena Lukić Nikolić objavila je u junu 2021. godine svoju prvu knjigu “Angažovanost zaposlenih sa organizacionim ponašanjem i menadžmentom ljudskih resursa” u izdanju Visoke škole modernog biznisa. Knjiga se bavi aktuelnom i izuzetno...
crowdfunding

Crowdfunding – novi način finansiranja projekata

Crowdfunding je način prikupljanja sredstava putem donacija, većinom malih iznosa, od velikog broja ljudi. Crowdfunding menja ideju tradicionalnog investiranja, koristeći internet kako bi razgovarao s hiljadama, ako ne i milionima potencijalnih donatora. Šta je Crowdfunding...
neformalno obrazovanje

Zašto je neformalno obrazovanje važno?

Kada se govori o obrazovanju, postoje dva tipa obrazovanja: formalno i neformalno obrazovanje. Posebno tokom pandemije, neformalno obrazovanje je postalo važan segment obrazovnog procesa, i internet se sve učestalije koristi za proširivanje znanja. Inovacije i...
Iz ugla studenta: Kako balansiram studije i posao

Iz ugla studenta: Kako balansiram studije i posao

Piše: Anja Jelić Studiranje = učenje, usvajanje novih informacija Zaposlenje = primenjivanje naučenog, napredovanje, istraživanje Ova dva iskustva ne isključuju jedno drugo! Da se predstavim… Kao studentkinja MBS-a, odabrala sam da se specijalizujem za marketing....
Popularna zanimanja današnjice

Popularna zanimanja današnjice: Šta radi Social Media Manager?

Bez obzira kojom se vrstom posla bavite, verovatno imate profile na društvenim mrežama. Dok skoro sve firme kao i freelanceri imaju prisustvo na internetu, nekima, kao što su na primer kompanije koje se bave e-trgovinom...
brend

Kako da stvorite prepoznatljiv brend?

Veoma je važno da razvijete „stabilan“ brend kome publika veruje. Jaka emotivna veza između brenda i publike jeste osnova za uspešnu realizaciju planiranog i ostvarenje ciljeva organizacije. Vidljivost i prepoznatljivost brenda na tržištu zavise isključivo...
1 9 10 11 12 13 31