Boje predstavljaju važne informacije na bazi kojih donosimo različite odluke. Najočigledniji primer je izbor hrane kod koje nam boja ukazuje da li je hrana sveža...Read More
U oblasti marketinga čulni izrazi, oličeni kroz pakovanja, mirise, boje, dizajn, forme, materijale i stilove su posebno važni jer se na njima zasniva razvoj odnosa...Read More
U knjizi Angažovanost zaposlenih sa organizacionim ponašanjem i menadžmentom ljudskih resursa ukazano je na ulogu i značaj koje imaju zaposleni u funkcionisanju organizacija. Jasno je...Read More
Timski rad postaje sve češći način za obavljanje poslova i zadataka koji zahtevaju znanja i veštine iz različitih oblasti i profesija. Timski rad ima brojne...Read More
Šta su društvene mreže i zašto ih koristimo? Društvene mreže su fenomen digitalnog doba, koji je drastično promenio način komunikacije savremenog čoveka. Teorija kaže da...Read More
U savremenim organizacijama, bez obzira da li se radi o profitnom ili neprofitnom sektoru, veoma je zastupljena pozicija marketing menadžera. Međutim, priroda posla koju ovaj ...Read More