Razvoj elektronske trgovine i pojava digitalnog okruženja iznedrili su jake brendove, o kojima smo pisali u tekstu “Digitalni brendovi – fenomen savremenog marketinga”. Na ovim digitalnim osnovama 1999. godine je stvorena imperija Alibaba Grupe, koja...
Šta označava CX? CX je skraćenica za engleske reči Customer Experience, koja u prevodu znači korisničko iskustvo. Ono obuhvata sve što organizacija čini da bi svoje potrošače (kupce, klijente) stavila na prvo mesto, upravljajući njihovim...
Kad novac padne, svejedno je da li je pismo ili glava! – rekao bi kreator satiričnih aforizama. A šta da u tom slučaju radimo sa elektronskim novcem? – mogao bi da pita rudar, koji umesto...
Istraživanje sprovedeno od strane McKinsey & Company (https://www.mckinsey.com/capabilities/growth-marketing-and-sales/our-insights/are-you-a-growth-leader-the-seven-beliefs-and-behaviors-that-growth-leaders-share) naglašava šta lidere rasta odvaja od ostalih, navodeći sedam uverenja i ponašanja koja karakterišu lidere rasta. Šta nekoga čini liderom rasta? Nakon anketiranih 165 poslovnih lidera sa...
Strategija brendiranja integriše sve marketing ciljeve i programe koji dovode do diferenciranja proizvoda na tržištu, čime se stvara dodatna vrednost i doprinosi razvoju dugoročnih odnosa sa potrošačima. Povezujući milijarde ljudi širom sveta, internet je stub...
Rad od kuće ima brojne prednosti o kojima smo pisali u prethodnom blogu. Činjenica je da mnogi zaposleni preferiraju rad od kuće jer imaju na raspolaganju vreme koje bi im trebalo za putovanje, lakše uspevaju...
Instagram se suočava sa ozbiljnom konkurencijom TikTok-a i društvenom mrežom pod nazivom BeReal, koja je popularna među pripadnicima generacije Z (rođenih između sredine devedesetih i ranih 2010-tih). Sve je primetnije da se društveni mediji razvijaju,...
Propisi o održivom pakovanju postali su sve napredniji. Detaljno razumevanje raznolikog regulatornog okruženja od značaja je za kompanije koje žele da posluju u skladu sa cirkularnom ekonomijom. Održivost ambalaže je megatrend koji oblikuje industriju ambalaže,...
Predviđa se da će, u tekućoj 2023. godini, digitalno oglašavanje prvenstveno biti u znaku prenošenja poruke u vidu slika, a ne putem reči. Grafika se stavlja u prvi plan dizajna elektronske pošte, uz fotografije proizvoda,...