Imidž predstavlja integralni deo svake brending i marketing strategije. Izgradnja distinktivnog imidža predstavlja ultimativni dugoročni cilj i pretpostavku poslovanja, kako na domaćem tako i na međunarodnom i globalnom nivou. Primer brendiranja Pablo Pikaso Jedna Francuskinja,...
Svakodnevno slušamo o viralnom marketingu, internetskim viralnim video snimcima i sadržaju koji se širi brzinom svetlosti. Ali, o čemu se zapravo radi? Viralni proizvod ili viralna reklama, viralne kampanje ili jednostavno sreća, čine danas nešto...
Irska avio kompanija Ryanair osnovana je 1985. godine. Početkom 90-ih godina XX veka na njeno čelo dolazi Michael O’Leary. Osnovna njegova strategija bila je totalna redukcija svih troškova. Flotu Ryanair-a čine isključivo avioni tipa Boing...
MBS stalno prati dešavanja na finansijskim tržištima, tako da naši studenti uvek imaju najnovije informacije koje opredeljujuće utiču na svetska ekonomska zbivanja, čije posledice, naravno itekako osećaju i tržišta u malim zemljama. Tržišta su prošle...
Pisanje blogova je sve popularnije i zastupljenije. Ako ste Vi jedan od onih koji žele da postanu blogeri ili da unaprede kvalitet svog bloga, pogledajte rezultate zanimljivog i korisnog istraživanja. U godišnjem izveštaju o blogovima...
Doba u kojem živimo možemo slobodno okarakterisati kao eru globalizacije. Jedna od ključnih karakteristika globalizacije je razvoj svetskih telekomunikacija i dostupnost kulturnih i informativnih sadržaja širom sveta. Informacija je postala najtraženija roba, a oni koji...
Kineska ekonomija uživala je 30 godina eksplozivnog rasta, što ga čini najvećim na svetu. Njen je uspeh bio zasnovan na mešovitoj ekonomiji koja je u državnu ekonomiju uključivala ograničeni kapitalizam. Potrošnja kineske vlade bila je...
Neki kažu da se strani jezik najbrže uči u detinjstvu, dok drugi smatraju da ga odrasli ipak lakše uče. Međutim, često se postavlja pitanje da li postoji starosna granica za uspešno savladavanje nekog jezika. Da...
Trgovinski rat je prošle sedmice ponovo bio u centru pažnje uz pozitivni trgovinski sentiment uprkos pretnjama predsednika Trampa koji je u utorak najavio značajno veće carinske tarife ukoliko ne dođe do potpisivanja prve faze trgovinskog...