Blog >> svi članci

Integrisani marketing: najefektivnija reklama

Integrisani marketing: najefektivnija reklama

Jako je teško izdvojiti se originalnošću kako bi direktno stupili u kontakt sa ciljnom grupom ljudi. Dosta vremena se provodi na društvenim mrežama i može se desiti da ugledamo objavu za novi proizvod određenog brenda...
Anatomija dobrih priča

Anatomija dobrih priča

Kada naši studenti pokažu interesovanje ili talenat za određenu oblast, damo sve od sebe da im obezbedimo (potpuno besplatno!) dodatne kurseve za usavršavanje. U junu 2022. godine pokazalo se da su i studenti, ali i...
Gradovi kao brendovi

Gradovi kao brendovi

Jedan od većih, i definitivno inovativnijih projekata MBS-ovog Centra za razvoj projekata jeste City branding – Kako se od gradova prave brendovi. Slično kao i poznato preduzeće, tako i poznati grad, region ili država lakše pronalazi...
Lifelong Learning - jer ja sam svoj najbitniji projekat

Lifelong Learning – jer ja sam svoj najbitniji projekat

Lifelong Learning (skraćeno LLL, sa značenjem „celoživotno učenje“) je relativno novi trend u obrazovanju i poslovanju. U svojoj srži, Lifelong Learning je samoinicijativna dokvalifikacija vođena unutrašnjom motivacijom. Koncept promoviše učenje zarad sopstvenog zadovoljstva i razvoja....
Važnost pozitivne povratne informacije: veza pohvale i produktivnosti

Važnost pozitivne povratne informacije: veza pohvale i produktivnosti

U blogu Angažovanost zaposlenih: kako motivisati zaposlene bez značajnih sredstava ukazano je da postoji veliki broj različitih aktivnosti koje ne zahtevaju finansijska sredstva a mnogo znače zaposlenima i doprinose njihovoj motivaciji i angažovanosti, a samim tim...
Digitalni nomad: Milenijalski san

Digitalni nomad: Milenijalski san

Milenijalci su generacija koja je poznata po mnogo čemu – političkoj angažovanosti, aktivizmu, putovanjima, ali i potpuno novom pristuput radu. Milenijalac kao zaposleni Pripadnici generacije Y, poznatiji kao milenijalci, predstavljaju novi izazov poslodavcima. Izuzetna informatička...
Brendiranje nacija - o čemu se radi?

Brendiranje nacija – o čemu se radi?

Polazeći od definicija brenda, koje ukazuju da je cilj brendiranja izgradnja dugotrajnih odnosa s potrošačima, brend menadžment se može odrediti kao proces izgradnje lojalnosti potrošača prema brendu. S vremenom je brend menadžment kao poslovna funkcija...
Da ti prvi CV na engleskom oduševi poslodavca

Da ti prvi CV na engleskom oduševi poslodavca

Planirate da aplicirate za radno mesto u inostranoj firmi ili tražite posao u inostranstvu a nemate značajno radno iskustvo? Dobro napisan CV na engleskom jeziku je ono što će Vas izdvojiti od ostalih kandidata i...
Problemi citiranja – sindrom „lenjog“ ili „siromašnog“ autora?

Problemi citiranja – sindrom „lenjog“ ili „siromašnog“ autora?

Tokom studiranja, studenti pišu različite vrste radova (seminarske radove, eseje, završne, master i doktorske radove) i na taj način stiču znanja koja se odnose na metodologiju pisanja naučnih i stručnih radova. Danas postoje mnoge profesije...
1 4 5 6 7 8 31