Šta su kompanije „jednorozi“? Da li znate za šta je zajedničko za Airbnb, Facebook, Uber, Snapchat, Pinterest? Osim toga što se u osnovi radi o tehnološkim kompanijama, sve one su i jednorozi (engl. Unicorns). Jednorog...
Voleli ih ili ne, društveni mediji su jedan od najuticajnijih izuma današnjice. Koliko je korisnika društvenih medija? Oko 59% svetske populacije aktivno je na nekoj vrsti platforme društvenih medija, bilo da je to Fejsbuk, Instagram,...
Ljudi opažaju i doživljavaju okruženje i spoljašnji svet pomoću čula vida, sluha, mirisa, dodira i ukusa. Za kompanije i marketing ova činjenica je od značaja zato što ih interesuje kako čula funkcionišu u opažanju i...
Najnovija izmena Zakona o privrednim društvima (ZPD) RS donela je brojne novine u cilju unapređenja procesa digitalizacije u poslovanju privrednih društava, tako i usklađivanja sa Akcionim planom Programa za unapređenje pozicije Republike Srbije na rang...
Jedna od želja većine studenata je ta, da u toku svojih studija imaju mogućnost da od samog fakulteta koji pohađaju, dobiju plaćene prakse u poznatim firmama, pa i mogućnost zasnivanja radnog odnosa. MBS, u saradnji...
Da li ste znali da ljudi u proseku provode 4,8 sati dnevno na mobilnim telefonima? Da, verovali ili ne, upravo su to podaci kompanije Ep Eni koja se bavi praćenjem aplikacija. Alarmantno je i to...
Moda i kreativne industrije poput industrija tekstila i odeće, obuće, kože, nakita i modnih dodataka su sektori koji se nalaze na raskrsnici između umetnosti, poslovanja i tehnologije. Samim tim, modna industrija ima kapacitet da poveže ...
Generacija Z je, prema većini autora, rođena u periodu od 1995. do 2009. godine. (McCrindle, 2010). Zanimljivo je odmah na početku istaći činjenicu da ni jedna od prethodnih generacija nije imala toliko različitih naziva kao...
Svi mi kao ljudska bića moramo da osećamo, mislimo i radimo određene stvari kako bismo opstali u svetu. Budući da su i potrošači pre svega ljudska bića, savremeni marketing pridaje sve veći značaj temama kao...