Blog >> svi članci

Konkurentski značaj imidža – primer brendiranja – Pablo Pikaso

Konkurentski značaj imidža – primer brendiranja – Pablo Pikaso

Imidž predstavlja integralni deo svake brending i marketing strategije. Izgradnja distinktivnog imidža predstavlja ultimativni dugoročni cilj i pretpostavku poslovanja, kako na domaćem tako i na međunarodnom i globalnom nivou. Primer brendiranja Pablo Pikaso Jedna Francuskinja,...
Šta je viralni marketing?

Šta je viralni marketing?

Svakodnevno slušamo o viralnom marketingu, internetskim viralnim video snimcima i sadržaju koji se širi brzinom svetlosti. Ali, o čemu se zapravo radi? Viralni proizvod ili viralna reklama, viralne kampanje ili jednostavno sreća, čine danas nešto...
RYANAIR - Primer dobrog upravljanja brendom

RYANAIR – Primer dobrog upravljanja brendom

Irska avio kompanija Ryanair osnovana je 1985. godine. Početkom 90-ih godina XX veka na njeno čelo dolazi Michael O’Leary. Osnovna njegova strategija bila je totalna redukcija svih troškova. Flotu Ryanair-a čine isključivo avioni tipa Boing...

Trenutno berzansko stanje

MBS stalno prati dešavanja na finansijskim tržištima, tako da naši studenti uvek imaju najnovije informacije koje opredeljujuće utiču na svetska ekonomska zbivanja, čije posledice, naravno itekako osećaju i tržišta u malim zemljama. Tržišta su prošle...
Trend blogovanja – kako kreirati efektivan blog

Trend blogovanja – kako kreirati efektivan blog

Pisanje blogova je sve popularnije i zastupljenije. Ako ste Vi jedan od onih koji žele da postanu blogeri ili da unaprede kvalitet svog bloga, pogledajte rezultate zanimljivog i korisnog istraživanja. U godišnjem izveštaju o blogovima...
Mediji i tržište: tabloidno novinarstvo

Mediji i tržište: tabloidno novinarstvo

Doba u kojem živimo možemo slobodno okarakterisati kao eru globalizacije. Jedna od ključnih karakteristika globalizacije je razvoj svetskih telekomunikacija i dostupnost kulturnih i informativnih sadržaja širom sveta. Informacija je postala najtraženija roba, a oni koji...
Uspeh kineske ekonomije

Uspeh kineske ekonomije

Kineska ekonomija uživala je 30 godina eksplozivnog rasta, što ga čini najvećim na svetu. Njen je uspeh bio zasnovan na mešovitoj ekonomiji koja je u državnu ekonomiju uključivala ograničeni kapitalizam. Potrošnja kineske vlade bila je...
Da li smo ikada prestari za učenje stranog jezika?

Da li smo ikada prestari za učenje stranog jezika?

Neki kažu da se strani jezik najbrže uči u detinjstvu, dok drugi smatraju da ga odrasli ipak lakše uče. Međutim, često se postavlja pitanje da li postoji starosna granica za uspešno savladavanje nekog jezika. Da...
Kretanja u svetskoj ekonomiji prošle nedelje

Kretanja u svetskoj ekonomiji prošle nedelje

Trgovinski rat je prošle sedmice ponovo bio u centru pažnje uz pozitivni trgovinski sentiment uprkos pretnjama predsednika Trampa koji je u utorak najavio značajno veće carinske tarife ukoliko ne dođe do potpisivanja prve faze trgovinskog...
1 18 19 20 21 22 31