Blog

Category

Brza moda - marketing u modnoj industriji

Brza moda – marketing u modnoj industriji

Moda i kreativne industrije poput industrija tekstila i odeće, obuće, kože, nakita i modnih dodataka su sektori koji se nalaze na raskrsnici između umetnosti, poslovanja...
Read More
Kakav oglas za posao privlači generaciju Z?

Kakav oglas za posao privlači generaciju Z?

Generacija Z je, prema većini autora, rođena u periodu od 1995. do 2009. godine. (McCrindle, 2010). Zanimljivo je odmah na početku istaći činjenicu da ni...
Read More
Emocije - glavni vodič u kupovini

Emocije – glavni vodič u kupovini

Svi mi kao ljudska bića moramo da osećamo, mislimo i  radimo određene stvari kako bismo opstali u svetu.  Budući da su i potrošači pre svega...
Read More
Integrisani marketing: najefektivnija reklama

Integrisani marketing: najefektivnija reklama

Jako je teško izdvojiti se originalnošću kako bi direktno stupili u kontakt sa ciljnom grupom ljudi. Dosta vremena se provodi na društvenim mrežama i može...
Read More
Anatomija dobrih priča

Anatomija dobrih priča

Kada naši studenti pokažu interesovanje ili talenat za određenu oblast, damo sve od sebe da im obezbedimo (potpuno besplatno!) dodatne kurseve za usavršavanje. U junu...
Read More
Gradovi kao brendovi

Gradovi kao brendovi

Jedan od većih, i definitivno inovativnijih projekata MBS-ovog Centra za razvoj projekata jeste City branding – Kako se od gradova prave brendovi. Slično kao i...
Read More
1 6 7 8 9 10 46