Razvoj i implementacija digitalnih i naprednih tehnologija postaje bitan element za sva područja života, uključujući sektor usluga. Digitalizacija predstavlja proces pretvaranja analognih ili tradicionalnih usluga...Read More
Kako digitalni marketing proširuje izbore potrošača, kompanije uče da podstiču lojalnost kupaca, ali i rast, udružujući podatke unutar ekosistema brendova. Kompanije nude kupcima razne oblike...Read More
Bitka za lojalnost kupaca zaoštrila se u proteklim godinama. Programi lojalnosti suočavaju se s izazovima i moraju dokazati svoju vrednost. Razumevanjem poluga koje ih pokreću...Read More
U prethodnom blogu na temu načina razmišljanja i praksi uspešnih izvršnih direktora predstavljena su tri glavna elementa aktivnosti generalnog direktora: postavljanje strategije, usklađivanje organizacije i...Read More
Industrija događaja je brzorastuća industrija koja generiše velike iznose kapitala. Dinamičan razvoj događaja vezuje se za XX vek i nastanak postindustrijskog društva. Predmet menadžmenta događaja,...Read More
Na savremenom tržištu, na kojem postoji velika ponuda proizvoda sličnih karakteristika i koristi, potrošači u brendu prepoznaju znak kvaliteta i poverenja, koji im pomaže da...Read More