Sve veći broj potrošača proaktivno izbegava digitalno oglašavanje, bilo da koriste blokatore oglasa, plaćaju za doživljaj digitalnih medija bez oglasa ili „preskaču“ oglase. Čak i...Read More
Šta su kompanije „jednorozi“? Da li znate za šta je zajedničko za Airbnb, Facebook, Uber, Snapchat, Pinterest? Osim toga što se u osnovi radi o...Read More
Voleli ih ili ne, društveni mediji su jedan od najuticajnijih izuma današnjice. Koliko je korisnika društvenih medija? Oko 59% svetske populacije aktivno je na nekoj...Read More
Ljudi opažaju i doživljavaju okruženje i spoljašnji svet pomoću čula vida, sluha, mirisa, dodira i ukusa. Za kompanije i marketing ova činjenica je od značaja...Read More
Najnovija izmena Zakona o privrednim društvima (ZPD) RS donela je brojne novine u cilju unapređenja procesa digitalizacije u poslovanju privrednih društava, tako i usklađivanja sa...Read More
Jedna od želja većine studenata je ta, da u toku svojih studija imaju mogućnost da od samog fakulteta koji pohađaju, dobiju plaćene prakse u poznatim...Read More