Blog >> svi članci

levis

Levi’s

U istraživanju sprovedenom u Americi, Evropi, Aziji i Australiji o tome šta je najviše uticalo na izmenu načina života, navika i ponašanja ljudi u XX veku, pored automobila našle su se farmerke, blue jeans. Sredinom...
influenseri

Marketing uticaja i influenseri – sila u digitalnom marketingu

Influence ili influencer marketing (engl. influence – uticaj) ili marketing uticaja se odnosi na aktivnosti odabira, uspostavljanja i izgradnju odnosa sa influenserima (uticajnim osobama), u cilju optimalnog promovisanja proizvoda i/ili usluge, ili izgradnje brenda. Kada...
digitalna transformacija

Izveštaj Evropske komisije o procesu digitalne transformacije u EU

Finska, Švedska, Danska i Holandija su „najnaprednije EU“ ekonomije po pitanju digitalizacije, za razliku od Bugarske, Grčke, Rumunije i Italije, pokazuje godišnji indeks koji danas objavljuje Evropska komisija. Ovaj indeks o digitalnoj ekonomiji i društvu...
Koronavirus: vodič kroz ekonomiju

Koronavirus: vodič kroz ekonomiju

Izbijanje korone, koja je prvi put otkrivena u Kini, zarazilo je lјude u 185 zemalјa. Nјeno širenje ostavilo je kompanije širom sveta da procene štetu koju je izazvala. Ulagači se plaše da će širenje koronavirusa...
Razmisli šta želiš da studiraš i budi istrajan u svojoj odluci

Razmisli šta želiš da studiraš i budi istrajan u svojoj odluci

Razmisli pre nego što počneš bilo šta da radiš. Tri puta meri a jednom seci, ne žuri, ne brzaj i uradi kako treba! Moj početak studiranja Sam dolazak u Beograd za mene je predstavljao poseban...
zaposleni sa nasmejanim licima

Zaposleni sa nasmejanim licima

Shvatanje da je motivacija zaposlenih ključna stavka svake uspešne komunikacije s kupcima i ostalim stejkholderima, staro je više decenija. Jedan od primera sprovođenja kampanje za podizanje morala zaposlenih zabeležen je 1963. godine u SAD-u. Ujedno,...
naslovna kako da postanete uticajna osoba

Kako da postanete uticajna osoba

Da biste postali osoba s uticajem nije neophodno da se bavite nekim istaknutim zanimanjem. Dovoljno je samo da je vaš život, na bilo koji način, povezan sa životima drugih ljudi. Sve što radite kod kuće,...
Trošak kreiranja logotipa

Trošak kreiranja logotipa

Neke kompanije ulažu mnogo novca u razvoj logotipa, dok drugi iste, podjednako efektne, stvaraju za samo nekoliko dolara. Kada je Pepsi 2008. godine obnovio svoj logo za milion dolara, redizajn je vratio kompaniji taj ulog....
Zašto je važno imati angažovane zaposlene u uslovima pandemije korona virusa?

Zašto je važno imati angažovane zaposlene u uslovima pandemije korona virusa?

Krajem 2019. godine svet je zahvatila nova bolest – korona virus (Covid-19), čije je brzo širenje dovelo do proglašenja pandemije u martu 2020. godine. Kompanije su se suočile sa novom krizom koja je nametnula drugačiji...
1 14 15 16 17 18 31