najluksuzniji brend

Najtraženiji luksuzni brendovi na Internetu u 2019. godini

 Popularnost jednog brenda zasniva se na mnogim kriterijumima. Jedan od ključnih kriterijuma jeste i njegova pozicioniranost na online nebu. Svaki brend, a posebno oni koji se deklarišu kao luksuzni, moraju mnogo da ulažu u svoju internet prezentaciju kako bi se istakli i kako bi svoj brend približili onima koji su zainteresovani.

Oni koji su i pre ekspanzije interneta bili traženi i popularni širom sveta morali su da se prilagode modernim trendovima, dok su oni koji su nastali u međuvremenu od samog početka radili na internet prezentaciji i ostvarivanju komunikacije sa potencijalnim kupcima. Ipak, od svih luksuznih brendova, izdvaja se samo njih 15 koji mogu da se pohvale da svoju popularnost jednako dobro održavaju i konstantno unapređuju od onog trenutka kada su društvene mreže postale veoma bitan izvor informisanja i zabave.

Interesantno je da i od ovih 15 luskuznih brendova najveće pohvale zaslužuje tek njih 5, jer privlače više od 60% pažnje bogatog sloja društva. O ostalim brendovima, nakon 15. mesta ne vredi ni govoriti, jer zavređuju malo pažnje u online prostoru, te je potrebno da više rade na svom imidžu i na ovom polju. Za razliku od njih, 15 najprestižnijh brendova ulagalo je u marketinške kampanje, nove proizvode i radili su na podizanju svesti o brendu.

Gucci se zasluženo našao na prvom mestu. Ne treba posebno isticati činjenicu da bogati milenijalci obožavaju ovaj luksuzni italijanski brend. Guccijevi hashtagovi veoma su popularni na instagramu, što potvrđuje i 60 miliona postova upravo sa hashtagom #gucci. Gucci je takođe i najtraženiji modni pojam na Google-u i u 2018. godini. Italijanski brend ove godine može da se pohvali i avangardnim i uticajnim kampanjama koje su nas oduševile.

Izvor: https://wannabemagazine.com/najtrazeniji-luksuzni-brendovi-na-internetu-u-2019/