U istraživanju sprovedenom u Americi, Evropi, Aziji i Australiji o tome šta je najviše uticalo na izmenu načina života, navika i ponašanja ljudi u XX veku, pored automobila našle su se farmerke, blue jeans.
Sredinom XX veka Marlon Brando se u filmu Divljak pojavljuje u njima, a uskoro to čini James Dean u Buntovniku. Oni postaju simbol svoje generacije, a farmerke, gotovo preko noći, prerastaju u opšteprihvaćen znak antikonzervativnog bunta koji se, između ostalog, izražava i prezirom prema konvencionalnom načinu oblačenja.
Njihov najpoznatiji proizvođač je Levi Strauss. Počeci ove kompanije vezuju se za 1853. godinu i malog biznismena iz San Franciska, po imenu Levi Strauss. On je došao na ideju da, u vreme zlatne groznice, koja je zahvatila Kaliforniju, proizvodi otpornu i izdržljivu odeću namenjenu rudarima.
Vek i po nakon toga Levi’s je jedan od najvećih brendova u modnoj industriji.
Posećujte sajt Visoke škole modernog biznisa…UPIS JE U TOKU.
Autor: prof. dr Aleksandra Brakus