Brend Smirnoff Ice je lansiran na tržište SAD-a u 2001. godini. U drugim zemljama Smirnoff je piće koje spada u kategoriju votke. Međutim, Smirnoff Ice koji se prodaje u SAD-u uopšte ne sadrži votku i spada u kategoriju piva. Glavna ciljna grupa su mladi između 18 i 26 godina. Izuzetno je popularno, pogotovo među mlađim ženama. Praksa je da se ovo piće pije direktno iz flaše.
Uvođenje Smirnoff Ice brenda na tržište SAD-a smatra se jednim od najuspešnijih u istoriji. Prodaja ovog brenda nadmašila je prodaju poznatih brendova poput Haineken-a ili Corone, čime je Smirnoff Ice postao lider u kategoriji flaširanih alkoholnih pića na targetiranom tržišnom segmentu.
Vrednost brenda Smirnoff procenjena je na 3 milijarde dolara u 2006. godini, čime ovaj brend zauzima 93. mesto na rang listi najvrednijih svetskih brendova (procena agencije Interbrand). Brend Smirnoff nalazi se u vlasništvu koncerna Diageo.
Autor: prof. dr Aleksandra Brakus