Možete postaviti pitanje: zašto potražiti pomoć prilikom kreiranja web stranice Vaše kompanije?
Da, web stranica Vaše kompanije izgleda zastarelo u odnosu na konkurenciju, ali da li je zaista važno da dizajn web stranice bude toliko ubedljiv? Nevoljno tražite agenciju za web dizajn kako biste unapredili web stranicu svoje kompanije, ali niste potpuno uvereni da će novi dizajn stvoriti i novi posao. Uprkos Vašem skepticizmu, mnoštvo studija pokazuje da će dobro izgrađena web stranica stvoriti veće interesovanje klijenata, a poboljšani korisnički interfejs povećaće konverziju – generišući novi posao eksponencijalnom brzinom.
Ali, kako nešto tako jednostavno kao što je dizajn web stranice Vaše kompanije može uticati na uspeh preduzeća? Mnogo je razloga zbog kojih će dobro osmišljena web stranica privući Vašeg idealnog kupca koji će brzo ostvariti kontakt sa Vašim preduzećem.
Možemo istaći pet ključnih komponenti koje web dizajner treba da ima na umu prilikom dizajniranja web stranice:
Navigacija. Možda je najvažniji deo web stranice navigacija. Navigacija web stranice može da unapredi ili pokvari web stranicu, što posebno važi za robusne web stranice sa mnogo strana. Navigacija web stranice obično uključuje navigacionu traku ili listu nalepnica koje su specifične za svaku web stranicu. Dobru navigaciju treba kreirati tako da predstavlja brzo i lako putovanje kroz ceo web sajt. Kada dizajniraju navigaciju, web dizajneri se ponekad oduševe dizajnom i maštovitim kreacijama. U većini slučajeva, previše pojednostavljena navigacija maksimizira jednostavnost upotrebe za širi krug kupaca. Dobar savet je da navigacija web stranice Vaše kompanije treba da bude toliko intuitivna, da svako ko joj pristupi može i da je razume.
Postojanost marke. Ako Vaša kompanija ima logotip i taj logo se često koristi u štampanim materijalima (tj. vizit kartama, flajerima, pismima, itd.), onda se logotip, boje logotipa/marke, poruke brenda i slike korišćene za štampanje moraju verno preneti na web dizajn. Važno je da Vaši kupci budu u stanju da prepoznaju Vašu marku ili brend u svim oblicima komunikacije, kako bi povezali položaj Vašeg brenda i obećanja koja dajete u marketinškim kampanjama. Često se dešava da vizuelna komunikacija ne prati obeležja brenda što može uzrokovati da se kupci osećaju neprijatno, te da se kod njih stvori negativna slika o Vašoj kompaniji.
Čitanje web stranice i SEO. Većini ljudi je prijatno čitati web stranicu na isti način na koji čitaju knjigu, odozgo prema dole, sa leva na desno. Web dizajneri to takođe uzimaju u obzir prilikom dizajniranja web stranice. Mnogi dizajneri obavezno postavljaju najvažnije informacije u gornji levi stupac. Ovo će pomoći da se poruka efikasnije uoči za posetioce web stranice koji bi mogli biti trenutni ili potencijalni kupci. Ali, ono što mnogi od nas ne znaju je da postavljanje važnih informacija u ovom delu web stranice takođe poboljšava optimizaciju pretraživača (SEO). Kada u tekst zasnovan na html-u uključite važne ključne reči povezane sa kompanijom, pretraživači poput Google-a mogu lako da pretražuju Vašu web lokaciju, povećavajući sadržaj Vašeg pretraživača i pružajući Vašoj web stranici veću preglednost.
Sadržaj. Sadržaj Vaše web lokacije važan je iz razloga što doslovno prenosi poziciju i obećanje Vaše kompanije. Postoje i drugi veoma važni elementi koji se uzimaju u obzir kada autori reklamnih tekstova kreiraju sadržaj, a dizajneri kreiraju komplementarno vizuelno okruženje za takav sadržaj. Ako poruka bude kratka i jasna, a opet topla i dobrodošla (zavisno od delatnosti kompanije), to pomaže čitaocu da lakše zapamti poruku. Takođe, kada na stranici ima previše teksta, stranica postaje vizuelno zatrpana što čitaocu fizički otežava čitanje stranice i smanjuje zainteresovanost za čitanje iste. Pojednostavljenjem sadržaja dizajner je u stanju da ubaci tekst u njihov dizajn, koji obično uključuje mnogo slobodnog prostora. Ovaj prazan prostor ostavlja čitaočevim očima mogućnost da se odmaraju kako se ne bi umorili čitajući web stranicu.
Poverenje. Izgradnja poverenja među kupcima je izuzetno važna, ali neće se ostvariti ako ih stvarno ne upoznate i otkrijete šta to kupci cene kod Vaših proizvoda ili usluga. Marketinška taktika može delovati kao dijalog sa potencijalnim kupcima, što će biti odličan način da otkrijete više o potrebama vaše klijentele. Jačajući dijalog sa kupcima, možete implementirati sve ono što pozitivno deluje na njih sa Vašim novim dizajnom web stranice. Ako Vašu web stranicu učinite prijatnijom i pouzdanijom posetiocima, videćete da se povećava promet na Vašoj web stranici i poboljšavaju se nove poslovne šanse kao rezultat unapređenja Vaše web stranice. Dizajn web stranice je odličan način da se osvoje potencijalni korisnici Vaših usluga ali i da se zadrže postojeći.