dr Jelena Lukić Nikolić

vanredni profesor

Uža naučna oblast: Menadžment i marketing
Konsultacije: sredom od 13:00 do 15:00 časova
E-mail: jelena.lukic@mbs.edu.rs

O profesoru

Jelena Lukić Nikolić je vanredni profesor na Visokoj školi modernog biznisa u Beogradu i rukovodilac Katedre za menadžment i marketing. Rođena je 15. maja 1988. godine, a svoju akademsku karijeru izgradila je kroz obrazovanje na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, gde je 2017. godine odbranila doktorsku disertaciju na temu „Uticaj tehnologija za rad sa velikim obimom podataka na organizacioni dizajn preduzeća“. Nakon što je diplomirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu 2011. godine, Jelena je nastavila svoje usmerenje ka akademskoj karijeri, upisom i završetkom master studija na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu iz oblasti poslovnog upravljanja 2012. godine. Tokom svoje karijere, stekla je značajno iskustvo u obrazovanju, kao i u praktičnom radu u IT sektoru, te je svoje akademske i profesionalne kompetencije iskoristila da doprinosi razvoju studenata i institucije u kojoj radi. Jelena je autor i organizator radionica i treninga koji studentima omogućavaju da razviju ključne profesionalne veštine, kao što su pisanje biografije, motivacionog pisma, priprema za intervju za posao, komunikacione veštine i timski rad.

Jelena je aktivna i na polju naučno-istraživačkog rada. Njene publikacije su zastupljene u domaćim i međunarodnim časopisima, a njeno istraživanje obuhvata teme vezane za upravljanje ljudskim resursima, organizaciono ponašanje i savremene tehnologije u poslovanju. Pored toga, Jelena je član izdavačkog saveta Visoke škole modernog biznisa, gde doprinosi razvoju stručnih i naučnih publikacija.

Značajan deo svoje karijere Jelena je posvetila oblasti međunarodne saradnje, posebno kroz Erasmus+ projekte, izradu strategije internacionalizacije ustanove i jačanje akademske saradnje sa inostranim fakultetima. Njene strasti obuhvataju ne samo akademsku i istraživačku delatnost, već i edukaciju mladih, motivaciju studenata i razvoj obrazovnih sadržaja koji odgovaraju potrebama savremenog tržišta rada.