Predstavljene brend strategije Vučja i Kratova

Visoka škola modernog biznisa učestvovala je u izradi brend strategija Vučja (Srbija) i Kratova (Severna Makedonija) u okviru projekta IPA II Cross-Border Cooperation Programme Serbia – North Macedonia.

Udruženje Limitless i Visoka škola modernog biznisa zajednički su pristupili izradi brend strategija ovih mesta sa ciljem oživljavanja njihovog identiteta i privlačenja većeg broja turista.

U izradi brend strategija učestvovali su prof. dr Aleksandar Dejanović i prof. dr Jelena Lukić Nikolić.

Važan deo brend strategije svake destinacije predstavlja istraživanje stavova svih interesnih grupa – onih koji žive u datom mestu, onih koji su ga posetili, onih koji planiraju da ga posete i onih koji posluju u datom mestu. Prof. dr Jelena Lukić Nikolić preuzela je ulogu vođe u procesu istraživanja stavova stanovnika, posetilaca, potencijalnih posetilaca i privrednika koji posluju u Vučju i Kratovu.

„Zadovoljstvo mi je bilo da učestvujem na ovom projektu i da budem vođa istraživačkog tima. Zajedničkim snagama prikupljen je reprezentativan uzorak svih grupa ispitanika u oba mesta što mi je dalo dobru osnovu za dobijanje relevantnih zaključaka.“ – Prof. dr Jelena Lukić Nikolić

Neki od najinteresantnijih rezultata istraživanja ukazuju da su prirodne lepote i mir i spokoj ključne prednosti i Vučja i Kratova.

„Kao neko ko pre ovog projekta nije bio ni u Vučju, ni u Kratovu, privukli su me rezultati istraživanja i način na koji su stanovnici i posetioci opisivali ova mesta. Kada sam otišla u Vučje i Kratovo, uverila sam se da su mesta zaista obdarena prirodnim lepotama, i da su gostoljubiva i autentična.“ – Prof. dr Jelena Lukić Nikolić

Na osnovu dobijenih rezultata istraživanja, prof. dr Aleksandar Dejanović imao je dobru osnovu za koncipiranje brend strategije ovih mesta imajući u vidu glavni cilj da se povećaju atraktivnost i vidljivost Vučja i Kratova na tržištu lokacija. Više o brend strategiji možete pročitati u intervjuu profesora.

Rezultati istraživanja i brend strategije predstavljeni su 28. februara u Vučju i 1. marta u Kratovu. Sigurni smo da će predstavljene brend strategije Vučja i Kratova postaviti nove standarde i da će značajno doprineti razvoju ruralnog turizma.

Visoka škola modernog biznisa će i u budućnosti biti usmerena na brendiranje destinacija.

Vesti u medijima:

https://jugpress.com/odrzana-promocija-brend-strategije-vucje-u-okviru-projekta-ipa-programa-srbija-severna-makedonija/