office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               
Marketing

Category

Virtuelni sajmovi u doba pandemije

Zbog nemogućnosti da se sajmovi održe na uobičajeni način usred aktuelne pandemije, prvi svetski virtuelni sajam tekstila organizovan je iz Subotice, kako bi svetski brendovi...
Read More

Najtraženiji luksuzni brendovi na Internetu u 2019. godini

 Popularnost jednog brenda zasniva se na mnogim kriterijumima. Jedan od ključnih kriterijuma jeste i njegova pozicioniranost na online nebu. Svaki brend, a posebno oni koji...
Read More

Kristijano Ronaldo – najveći brend

Najbolji portugalski igrač Kristijano Ronaldo, zaštitno lice „Najkija”, nalazi se na čelu liste fudbalera s najvećim sponzorskim ugovorima. Godišnje od toga dobija više od 19...
Read More

Novo lice digitalnog marketinga u funkciji e-trgovine

S pojavom virusa COVID-19, mnoge organizacije širom sveta se bore za opstanak, a marketing je jedan od najvažnijih segmenata njihovog razvoja primenom nove logike/paradigme poslovanja....
Read More

Levi’s

U istraživanju sprovedenom u Americi, Evropi, Aziji i Australiji o tome šta je najviše uticalo na izmenu načina života, navika i ponašanja ljudi u XX...
Read More

Marketing uticaja i influenseri – sila u digitalnom marketingu

Influence ili influencer marketing (engl. influence – uticaj) ili marketing uticaja se odnosi na aktivnosti odabira, uspostavljanja i izgradnju odnosa sa influenserima (uticajnim osobama), u...
Read More
1 2 3 9