office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Kako bismo vam obezbedili najbolje, MBS ulaže u znanja svojih zaposlenih

Društvene mreže, a naročito Facebook, su mesto koje nam omogućava da budemo u kontaktu sa prijateljima, zabavimo se u slobodno vreme i pratimo vesti i događaje iz svih onih oblasti koje nas interesuju. Znamo da vaše vreme i pažnja puno vrede. Zaslužujete da vaše iskustvo na Facebooku bude što prijatnije i zabavnije i znamo da vam je neophodno da pravovremeno budete obavešteni o svim važnim stvarima vezanim za obrazovanje i dešavanja na Fakultetu. Kako bismo vam upravo to omogućili, MBS je sproveo program edukacije zaposlenih za pravilan nastup na društvenim mrežama.

Zašto je ulaganje u edukaciju zaposlenih važno?

Edukacija i razvoj zaposlenih, odnosno ulaganje u unapređenje njihovih profesionalnih znanja, sposobnosti i veština ključno je za zadovoljstvo sadašnjih i budućih klijenata svake organizacije. A upravo je zadovoljstvo klijenata jedino merilo uspešnosti same organizacije. Konstantno usavršavanje omogućava zaposlenima da efikasnije obavljaju svoj posao, da kroz unapređenje postojećih i razvijanje novih znanja i veština ostvare bolje rezultate i daju svoj pun potencijal.

Ulaganje u zaposlene je investicija u budućnost koja donosi korist i kompaniji i zaposlenima. Istraživanja su pokazala da su zaposleni koji imaju mogućnost obuke motivisaniji i da postižu bolje poslovne rezultate. S druge strane, razvoj zaposlenih utiče na inovativnost i zadovoljstvo zaposlenih poslom od čega zavisi i zadovoljstvo klijenata.

Studenti uvek na prvom mestu

Upravo su ovo razlozi zbog čega je Visoka škola modernog biznisa obezbedila svojim zaposlenima da pohađaju kurs marketinga na društvenim mrežama, sa posebnim akcentom na Facebook.

Kursom su bile obuhvaćene sledeće oblasti:

  • Pravljenje Fan stranica na Fejsbuku kao prvi korak uspešnog nastupa;
  • Privlačenje novih i zadržavanje starih fanova kroz prepoznatljivu izgradnju brenda na Fejsbuku;
  • Pravljenje zanimljivih oglasa i praćenje rezultata oglašavanja – najbrži su efekti promocije i prodaje na Fejsbuku;
  • Pravilno kreiranje poslovnih događaja i nagradnih igara;
  • Kreiranje uspešne marketing kampanje na društvenim mrežama.

U okviru jednomesečnog kursa, polaznici su naučili kako da pomoću društvenih mreža obezbede da komunikacija sa sadašnjim i potencijalnim studentima teče besprekorno i da poslovanje Fakulteta bude podignuto na viši nivo kako bi uspešnije ispunili želje i potrebe sadašnjih i budućih studenata koji su uvek na prvom mestu.

Obuku je održao Ivan Radojičić iz škole „Obuke i kursevi“. Svoje bogato iskustvo stekao je u domaćim medijima – dnevnim listovima San, 24 sata, Sutra, Pravda, nedeljniku Standard, kao i na informativnim internet portalima Vesti onlajn i Kurir, a bio je i stalni dopisnik podgoričkog nedeljnika Revija D. Ivan je i urednik knjige “Šifra Ceremonyal”. Poslednjih par godina, Ivan se specijalizovao za web copywriting i marketing na društvenim mrežama i ta znanja stručno i zanimljivo, već mesecima uspešno prenosi polaznicima.

Leave a Reply