office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Implementacija projekta „Vranje kao brend“

Visoka škola modernog biznisa iz Beograda isporučila je Gradskoj upravi Vranja kompletan projekat „Vranje kao brend“ krajem 2018. godine.

Ovaj projekat je obuhvatio nekoliko modula:

(1) Formiranje projektnog tima i program obuke o brendiranju gradova;
(2) Terensko istraživanje o pravcima razvoja brenda Vranja;
(3) Izradu dokumenta „Brend strategija Vranja 2018 – 2023“;
(4) Izradu knjige grafičkih standarda;
(5) Izradu konkretnog plana aktivnosti za realizaciju brend strategije.

Tom prilikom promovisan je i novi logotip Vranja kao i slogan „Vranje – grad koji ima dušu“. Osnovni pravac razvoja brenda Vranja usmeren je ka očuvanju tradicije i kulturnih vrednosti, ali i ka razvoju kreativnih industrija. Usvajanjem brend strategije, Vranje je postao prvi grad u Srbiji koji ima ovakav strateški dokument.

Gradska uprava je posvećena realizaciji postavljenih ciljeva. Nedavno je obnovljena kuća Bore Stankovića, a zatim je i izgrađeno novo gradsko pozorište. Na otvaranju je gostovao ansambl Beogradske opere i izveo predstavu „Koštana“, a ovaj kulturni događaj privukao je veliku pažnju, ne samo Vranjanaca već i gostiju iz drugih gradova.

Osim toga, novi vizuelni identitet Vranja sve je vidljiviji. Novi logotip postavljen je na bilbordima, u kancelariji Turističke organizacije, na autobuskim stajalištima. Centar je ukrašen žutim cvećem, jednim od simbola ovog grada.

Zaista je veliko zadovoljstvo autora projekta u Visokoj školi modernog biznisa kada klijenti primenjuju naša rešenja, odnosno kada se ostvaruju postavljeni ciljevi.