office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> razno

Brend Diageo

Pre merdžera sa kompanijom Guinness i formiranja koncerna Diageo, portfolio brendova kompanije Grand Metropolitan činili su Smirnoff, Baileys, Haagen – Dazs, Green Giant i Burger King. Godine 1988. ova kompanija je prvi put uključila vrednost...

Tradicionalno učenje ili e-learning?

DA LI JE TRADICIONALNO UČENJE VAŠ IZBOR? Ovih dana internet je postao bogati izvor informacija. Sa razvojem tehnologije studentima su dostupni i drugi načini učenja kao što je e-learning. E-learning se javlja kao alternativa tradicionalnom...

Coca Cola – najvredniji brend na svetu

Najvrednija marka na svetu i dalje je „Coca Cola“, a najveći rast vrednosti zabeležio je „Epl“ koji je zahvaljujući tome ušao među prvih deset najvrednijih brendova. „Nije to samo činjenica da proizvode lepe stvari. Stvorili...

(Modna) industrija širi svoje vidike i vrednosti koje promoviše

Promovisanje različitosti je uzelo maha. Utiče se na širenje svesti o prihvatanju različitosti. Standardi lepote se menjaju. Kanadski model Vini Harlou je postala vrlo poznata u svetu mode zbog vitiliga ali, naravno, i svoje lepote....

Prednost online komunikacije u kriznim vremenima

Političke, ekonomske i socijalne promene koje su se desile u poslednje vreme na globalnom nivou, kao i razvoj tehnike i tehnologije, uticale su na način poslovanja preduzeća, ali i obrazovnih institucija. U obrazovnom sektoru, pored...

Aktuelna dešavanja na finansijskim tržištima

MBS prati uticaj globalnih dešavanja na trgovinu na finansijskim tržištima. Na taj način naši studenti uvek mogu da imaju najnovije informacije koje će im pomoći da razumeju savremena tržišna dešavanja. Koronavirus je ponovo (bio) u...
1 2 3 11