office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366            

Blog >> marketing

Uticaj medija – značaj lepog u savremenom društvu

U današnje vreme mediji imaju veliki uticaj na formiranje stavova, mišljenja i način ponašanja. Mediji su, u stvari, „tvorci mišljenja“.  Sa pojavom interneta medijske poruke su još dostupnije i uticajnije. Mediji nam govore šta je...

QR kod – potencijal nepresušne marketing kreativnosti

QR kod (skraćeno od engleske sintagme Quick Response Code) je zaštitni znak za tip matrice barkoda (ili dvodimenzionalni barkod) prvo dizajniran 1994. godine za automobilsku industriju u Japanu. Barkod je optička etiketa mašinski čitljiva koja sadrži...

Kako nepoznavanje pravila međunarodnog marketinga može naškoditi vašoj marketinškoj kampanji?

Kada nam neko kaže „marketing“, mi odmah pomislimo na univerzalsni set metoda i tehnika za što bolje plasiranje proizvoda i usluga. Ipak, da li je uvek baš tako… Naredna kratka studija pokazuje višedimenzionalnost napora u...

Kako postati Instagram influenser?

Uopšteno, “infuenser” je neko ko ima uticaj. U današnjem digitalnom svetu, reč  influenser se najčešće pripisuje nekome ko ima uticaj preko svojih digitalnih kanala, ili kako neki vole da kažu, ima „društvenu valutu“ (social currency)....

Stvarate viralni sadržaj? Tajna je u “zarazi”…

Kako sadržaj postaje viralan? To je teško pitanje, ali ako pogledate oko sebe, postoje neki ljudi koji uspevaju da naprave “zarazni” sadržaj svaki put. Šta je njihova tajna? Da li oni znaju nešto što mi...

Da li je marketing prava opcija za izbor smera na fakultetu?

Zašto bih studirao marketing? Da li je to pravi izbor za mene? Ovo su važna pitanja koja treba sebi da postavite,kad odlučujete, šta želite da studirate nakon srednje škole. Pročitajte o čemu se radi u...
1 2 3 5