office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> marketing

Virtuelni sajmovi u doba pandemije

Zbog nemogućnosti da se sajmovi održe na uobičajeni način usred aktuelne pandemije, prvi svetski virtuelni sajam tekstila organizovan je iz Subotice, kako bi svetski brendovi razmatrali raspoložive materijale za svoje modele za narednu sezonu. Kompanija...

Najtraženiji luksuzni brendovi na Internetu u 2019. godini

 Popularnost jednog brenda zasniva se na mnogim kriterijumima. Jedan od ključnih kriterijuma jeste i njegova pozicioniranost na online nebu. Svaki brend, a posebno oni koji se deklarišu kao luksuzni, moraju mnogo da ulažu u svoju...

Kristijano Ronaldo – najveći brend

Najbolji portugalski igrač Kristijano Ronaldo, zaštitno lice „Najkija”, nalazi se na čelu liste fudbalera s najvećim sponzorskim ugovorima. Godišnje od toga dobija više od 19 miliona evra, dok su na drugom mestu „Adidasovi” predstavnici Pol...

Novo lice digitalnog marketinga u funkciji e-trgovine

S pojavom virusa COVID-19, mnoge organizacije širom sveta se bore za opstanak, a marketing je jedan od najvažnijih segmenata njihovog razvoja primenom nove logike/paradigme poslovanja. Pandemija nesumnjivo ima značajan uticaj na trendove digitalnog marketinga ove...

Levi’s

U istraživanju sprovedenom u Americi, Evropi, Aziji i Australiji o tome šta je najviše uticalo na izmenu načina života, navika i ponašanja ljudi u XX veku, pored automobila našle su se farmerke, blue jeans. Sredinom...

Marketing uticaja i influenseri – sila u digitalnom marketingu

Influence ili influencer marketing (engl. influence – uticaj) ili marketing uticaja se odnosi na aktivnosti odabira, uspostavljanja i izgradnju odnosa sa influenserima (uticajnim osobama), u cilju optimalnog promovisanja proizvoda i/ili usluge, ili izgradnje brenda. Kada...
1 2 3 9