office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> marketing

Zaposleni sa nasmejanim licima

Shvatanje da je motivacija zaposlenih ključna stavka svake uspešne komunikacije s kupcima i ostalim stejkholderima, staro je više decenija. Jedan od primera sprovođenja kampanje za podizanje morala zaposlenih zabeležen je 1963. godine u SAD-u. Ujedno,...

Trošak kreiranja logotipa

Neke kompanije ulažu mnogo novca u razvoj logotipa, dok drugi iste, podjednako efektne, stvaraju za samo nekoliko dolara. Kada je Pepsi 2008. godine obnovio svoj logo za milion dolara, redizajn je vratio kompaniji taj ulog....

Kako boja utiče na percepciju logotipa globalnih brendova

Kako bismo percipirali brendove da imaju drugačiju kombinaciju boja? Boje imaju tu moć da utiču na naša osećanja, raspoloženja i ponašanja, i zbog toga se iste koriste kao veoma moćan marketinški alat. Kada se boje...

Izbor imena – SONY

Japansku kompaniju Sony osnovali su Akio Morita i Masabu Ibuka 1946. godine, Tražili su ime koje će biti prepoznatljivo svuda u svetu i koje će se na svim jezicima izgovarati isto. Jednog dana su naišli...

Brend Diageo

Pre merdžera sa kompanijom Guinness i formiranja koncerna Diageo, portfolio brendova kompanije Grand Metropolitan činili su Smirnoff, Baileys, Haagen – Dazs, Green Giant i Burger King. Godine 1988. ova kompanija je prvi put uključila vrednost...

Coca Cola – najvredniji brend na svetu

Najvrednija marka na svetu i dalje je „Coca Cola“, a najveći rast vrednosti zabeležio je „Epl“ koji je zahvaljujući tome ušao među prvih deset najvrednijih brendova. „Nije to samo činjenica da proizvode lepe stvari. Stvorili...
1 2 3 8