office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> marketing

Najtraženiji luksuzni brendovi na Internetu u 2019. godini

 Popularnost jednog brenda zasniva se na mnogim kriterijumima. Jedan od ključnih kriterijuma jeste i njegova pozicioniranost na online nebu. Svaki brend, a posebno oni koji se deklarišu kao luksuzni, moraju mnogo da ulažu u svoju...

Kristijano Ronaldo – najveći brend

Najbolji portugalski igrač Kristijano Ronaldo, zaštitno lice „Najkija”, nalazi se na čelu liste fudbalera s najvećim sponzorskim ugovorima. Godišnje od toga dobija više od 19 miliona evra, dok su na drugom mestu „Adidasovi” predstavnici Pol...

Novo lice digitalnog marketinga u funkciji e-trgovine

S pojavom virusa COVID-19, mnoge organizacije širom sveta se bore za opstanak, a marketing je jedan od najvažnijih segmenata njihovog razvoja primenom nove logike/paradigme poslovanja. Pandemija nesumnjivo ima značajan uticaj na trendove digitalnog marketinga ove...

Levi’s

U istraživanju sprovedenom u Americi, Evropi, Aziji i Australiji o tome šta je najviše uticalo na izmenu načina života, navika i ponašanja ljudi u XX veku, pored automobila našle su se farmerke, blue jeans. Sredinom...

Marketing uticaja i influenseri – sila u digitalnom marketingu

Influence ili influencer marketing (engl. influence – uticaj) ili marketing uticaja se odnosi na aktivnosti odabira, uspostavljanja i izgradnju odnosa sa influenserima (uticajnim osobama), u cilju optimalnog promovisanja proizvoda i/ili usluge, ili izgradnje brenda. Kada...

Zaposleni sa nasmejanim licima

Shvatanje da je motivacija zaposlenih ključna stavka svake uspešne komunikacije s kupcima i ostalim stejkholderima, staro je više decenija. Jedan od primera sprovođenja kampanje za podizanje morala zaposlenih zabeležen je 1963. godine u SAD-u. Ujedno,...
1 2 3 9