office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> marketing

Copywriting ili Content Writing – koja je razlika?

Iako su informacije koje konzumiramo putem interneta mahom vizuelni sadržaj, uz svaku fotografiju, animaciju i video na koji naiđete skrolanjem kroz društvene mreže nalazi se i tekst. Ovaj tekst je ponekad neupadljiv a ponekad dominantan....

Marketinški trik: slogani koji se pamte

Piše: Prof. dr Saša Virijević Jovanović Svi smo čuli za slogane – ima ih gotovo svaka firma, biznis, brend, institucija… Neke brzo zaboravimo, a neki nam ipak zauvek ostanu u pamćenju. Da li ste se...

The Blonde Salad – blog koji je promenio svet mode

Piše: Prof. dr Saša Virijević Jovanović Moć blogova u modnoj industriji Marketing na društvenim mrežama našao je u modnoj industriji plodno tlo za komunikaciju sa potrošačima, gde je posebno došao do izražaja doprinos modnih blogova...

Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju

Piše: Prof.dr Saša Virijević Jovanović Svi mi kao potrošači svakodnevno donosimo različite odluke o kupovini. Najčešće su to jednostavne odluke poput kupovine hrane, pića, obuće, odeće,  ali nekada mogu biti složene poput kupovine automobila ili...

Šta je SEO i kako funkcioniše?

Piše: Prof. dr Saša Virijević Jovanović Šta se krije iza popularnog termina SEO? U savremenom svetu marketinga izraz SEO je postao široko zastupljen.  Označava pojam optimizacije pretraživača, a termin  je nastao  od akronima engleskih reči...

Istraživanja u sferi influenserskog marketinga

Razvoj interneta doneo je brojne inovacije, a samim tim i pojavu novih zanimanja čije postojanje nije moglo ni da se predvidi. Jedno od tih zanimanja pokrenuli su kreativni ljudi – influenseri (osobe od uticaja), a...
1 2 3 11