office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366               

Blog >> marketing

Brend Diageo

Pre merdžera sa kompanijom Guinness i formiranja koncerna Diageo, portfolio brendova kompanije Grand Metropolitan činili su Smirnoff, Baileys, Haagen – Dazs, Green Giant i Burger King. Godine 1988. ova kompanija je prvi put uključila vrednost...

Coca Cola – najvredniji brend na svetu

Najvrednija marka na svetu i dalje je „Coca Cola“, a najveći rast vrednosti zabeležio je „Epl“ koji je zahvaljujući tome ušao među prvih deset najvrednijih brendova. „Nije to samo činjenica da proizvode lepe stvari. Stvorili...

(Modna) industrija širi svoje vidike i vrednosti koje promoviše

Promovisanje različitosti je uzelo maha. Utiče se na širenje svesti o prihvatanju različitosti. Standardi lepote se menjaju. Kanadski model Vini Harlou je postala vrlo poznata u svetu mode zbog vitiliga ali, naravno, i svoje lepote....

Brend Smirnoff Ice

Brend Smirnoff Ice je lansiran na tržište SAD-a u 2001. godini. U drugim zemljama Smirnoff je piće koje spada u kategoriju votke. Međutim, Smirnoff Ice koji se prodaje u SAD-u uopšte ne sadrži votku i...

Content marketing – sadržaj koji daje efekte

Content marketing, odnosno marketing sadržaja, kao važan segment digitalnog marketinga, podrazumeva kreiranje i plasiranje zanimljivog, kreativnog i korisnog sadržaja, kako bi se prvo animirali, a zatim i pridobili korisnici – postojeći i potencijalni potrošači, koji...

Usklađivanje brenda sa marketing okruženjem

Kompanija Starbucks je osnovana 1971. godine. Prva Starbucks prodavnica otvorena je u gradu Sijetl, u SAD-u. Danas, to je globalni brend poznat širom sveta. Otvaranje kineskog tržišta definisano je kao jedan od prioriteta kompanije. Danas...
1 2 3 7