office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366            

Blog >> marketing

Kako da stvorite kreativan i prepoznatljiv brend

„Brendiranje je kada nešto sasvim obično unapređujemo i poboljšavamo tako da ono postaje vrednije i smislenije“ Scott Bedbury, A New Brand World Brend je više od proizvoda, on je skraćenica u kojoj su sažeta osećanja...

Alternativna kultura i mediji

Pojam „alternativa“ odnosio se na sve drugosti kulturalnog domena. Alternativne kulture imaju vrednosnu dimenziju u značenju za društveni kontekst. Ovaj termin se odnosi na kulturalne fenomene, koji su nastali kao reakcija na postojeće društvene konstrukcije....

Mediji – kreiranje životnog stila

Mediji imaju veliki uticaj na naše ponašanje, formiranje mišljenja, stavova, verovanja, ukusa, itd. Uticaj medija je sve veći jer sa godinama se povećava broj i vrsta medija. Oni utiču na promovisanja lepote kao neophodne kategorije...

Kako da kreirate uspešnu viralnu marketing kampanju?

Viralni marketing je pojam koji sve češće susrećemo u svakodnevnom govoru, a ne isključivo u literaturi iz oblasti marketinga. On označava poslovnu strategiju korišćenja postojećih društvenih mreža i kanala komunikacije za promociju proizvoda i usluga....

Gerila marketing

Gerila marketing je marketinška strategija koja nastoji da netradicionalnim metodama, faktorom iznenađenja i minimalnim ulaganjem postigne maksimalan efekat. Reč guerrilla potiče iz španskog jezika i znači “mali rat”, a ovaj naziv se vezuje za gerilski...

Dejvid Bekam kao brend i trendseter

Prvu polovinu Fergusonovog vođenja Mančester Junajteda obeležilo je oslanjanje na igrače koji su ponikli u omladinskoj školi kluba, dok su strani igrači tzv. „velike zvezde“ ređe dovođene i služile su uglavnom kao dopunska selekcija zamislima...
1 2 3 4