office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366            

Blog >> marketing

Zašto je važan dobar Web dizajn?

Možete postaviti pitanje: zašto potražiti pomoć prilikom kreiranja web stranice Vaše kompanije? Da, web stranica Vaše kompanije izgleda zastarelo u odnosu na konkurenciju, ali da li je zaista važno da dizajn web stranice bude toliko...

Fijasko u Hong Kongu / John Player u crnom pakovanju

Priča iz poslovnog života međunarodnog marketinga John Player, engleski proizvođač cigareta, je želeo da svoje cigarete lansira i u Hong Kongu. Tada je vodeći proizvođač cigareta bio Marlboro, pa je Player želeo da mu direktno...

Uticaj medija – značaj lepog u savremenom društvu

U današnje vreme mediji imaju veliki uticaj na formiranje stavova, mišljenja i način ponašanja. Mediji su, u stvari, „tvorci mišljenja“.  Sa pojavom interneta medijske poruke su još dostupnije i uticajnije. Mediji nam govore šta je...

QR kod – potencijal nepresušne marketing kreativnosti

QR kod (skraćeno od engleske sintagme Quick Response Code) je zaštitni znak za tip matrice barkoda (ili dvodimenzionalni barkod) prvo dizajniran 1994. godine za automobilsku industriju u Japanu. Barkod je optička etiketa mašinski čitljiva koja sadrži...

Kako nepoznavanje pravila međunarodnog marketinga može naškoditi vašoj marketinškoj kampanji?

Kada nam neko kaže „marketing“, mi odmah pomislimo na univerzalsni set metoda i tehnika za što bolje plasiranje proizvoda i usluga. Ipak, da li je uvek baš tako… Naredna kratka studija pokazuje višedimenzionalnost napora u...

Kako postati Instagram influenser?

Uopšteno, “infuenser” je neko ko ima uticaj. U današnjem digitalnom svetu, reč  influenser se najčešće pripisuje nekome ko ima uticaj preko svojih digitalnih kanala, ili kako neki vole da kažu, ima „društvenu valutu“ (social currency)....
1 2 3 5