Angažovani nastavnik – savremena didaktička rešenja sticanja kompetencija u stručnom obrazovanju
14.02.2018.
Raspored predavanja – Osnovne akademske studije
20.02.2018.

Tajne prodaje

Košarkašice Radničkog sa Crvenog krsta, su naši redovni dragi gosti na predavanjima gostojućih predavača. Ovoga puta su uživale i „upijale“ tajne prodaje Profesora Aleksandra Dejanovića.

Kupac se danas nalazi u središtu interesovanja svake firme jer od njegovog zadovoljstva zavisi koliko će i da li će organizacija biti uspešna. Ukoliko propustimo da planiramo odnose s klijentima, planiramo propast na tržištu.

Cilj predavanja je da unapredi Vaše postojeće veštine i donese vam nove, koje ćete moći da primenjujete i na poslu i van njega i to još od prvog minuta nakon završetka predavanja. Ne zaboravite: Uspešni prodavci su učili od drugih. Cilj je da otkrijete koji pristup najbolje odgovara vašoj ličnosti i povećate prodaju kao i da naučite da postavite prava pitanja i saznate potrebe kupca-istakao je Profesor Dejanović.

Kupac  uvek traži vrhunski kvalitet proizvoda ili usluga koje su mu potrebne. On se odlučuje da kupi prozvod sa ciljem da zadovolji neku potrebu, da reši neki problem ili postigne neki cilj. Zbog toga je veoma bitno da pre nego što krenete da nešto prodajete utvrdite želje i motive ljudi, tj. da odgovorite na pitanje koje su to najvažnije i najhitnije potrebe kupca.

Povodom svetskog dana darivanja knjiga, ovom prilikom dodeljene su knjige devojkama iz košarkaškog kluba. Simbolično jednu knjigu je dobila devojka sa brojem 14 na dresu.

Zaključak predavača je da su ovo 10 zapovesti prodaje:

  1. Veliki prodavci monopolišu slušanje a „mali“ prodavci monopolišu pričanje.
  2. Najbolje mesto za traženje nove prodaje sutra je odlično obavljen posao sa kupcem danas.
  3. Uveravanje je uvek delotvornije od ubeđivanja.
  4. Vrhunac prodaje jeste kada prestanemo da prodajemo i počnemo da pomažemo.
  5. Nikada kupcima nemojte na poklon davati nešto što ne možete da prodate jer kontra efekat je zagarantovan.
  6. Biti loš u prodaji je vrlo lako. – To se dešava gotovo odmah nakon što prestanete da se usavršavate.
  7. Neka je Bog u pomoći kompanijama čiji prodavci prodaju uče isključivo na terenu u kontaktu sa kupcima.
  8. Tajna uspeha u prodaji uvek se zasniva na čvrstom motivu.
  9. Sam prodajni razgovor je samo vrh ledenog brega, a deo koji je nalazi ispod površine jeste priprema.
  10. Vrhunski prodavci su vrlo redak resurs jer uvek mnogo više daju nego što uzimaju.