Rezultati prvog kolokvijuma iz Engleskog jezika 1
29.11.2018.
Praktični saveti za efikasno učenje
01.12.2018.

Početak projekta „Bijeljina kao brend“

Bijeljina je prvi grad u Republici Srpskoj, odnosno u Bosni i Hercegovini koji se opredelio da unapredi svoj brend koristeći metodologiju koju je razvila Visoka škola modernog biznisa iz Beograda i koja je zaštićena u Zavodu za intelektualnu svojinu Srbije.

Prema ovoj metodologiji, u početnoj fazi ovog projekta, najznačajnija je obuka članova projektnog tima. Prvi deo obuke uspešno je realizovan 29. i 30. novembra u Bijeljini.

Na startu su članovima projektnog tima predstavljeni glavni ciljevi projekta, a zatim su imali priliku da se podsete i prošire svoja znanja o brendiranju, a naročito o brendiranju lokacija. Program obuke se nastavlja šestog i sedmog decembra, a zatim će početkom 2019. godine biti realizovano veliko istraživanje o brend potencijalima grada Bijeljine.