Kako da kreirate uspešnu viralnu marketing kampanju?
13.07.2018.
Razmene u okviru ERASMUS + projekta
19.07.2018.

Nikad nije kasno za promene

Tamara Amanović, studentkinja druge godine Visoke škole modernog biznisa, shvatila je na vreme da je za uspeh poslovanja u uslužnoj delatnosti neophodno posedovanje veština iz oblasti marketinga i menadžmenta.

– Nepunih pet godina bavim se frizerskim poslom. Razvijajući svoje veštine iz te oblasti, shvatila sam da je pored talenta i ljubavi prema poslu kojim se bavite neophodno da savladate i neke druge veštine – odnos prema klijentu, razvijanje prodajnih veština, digitalni marketing…

Kako ste odlučili da upišete MBS fakultet?

– Prvo sam upisala Ekonomski fakultet u Beogradu i dalje ne znajući čime u budućnosti želim da se bavim.  Očekivala sam da ću se pronaći u nekom od smerova na tom fakultetu, ali sam već nakon godinu dana prekinula studije misleći da sam izabrala pogrešnu oblast. To delimično i jeste tačno jer sam u međuvremenu postala frizer, što ispunjava moju zelju da imam zanimanje na kom će moja kreativnost doći do izražaja. Sada završavam prvu godinu školovanja na MBS-u i ovog puta ne nameravam da odustanem jer uživam u odlascima na predavanja i u mogućnosti da na poslu primenim znanja koja tamo stičem. To je razlog zašto bih svima preporučila MBS i studiranje generalno, razbija rutinu i jako brzo ćete imati koristi od naučenog.

Kako usklađujete posao i predavanja?

– Usklađivanje posla i predavanja uz pravu podršku, naročito poslodavca i kolega na poslu, je nešto što je i više nego moguće. Ja tu podršku imam, a dosta znači i spremnost profesora na MBS-u da izađu u susret studentima koji imaju poslovne obaveze sa dodatnim konsultacijama i materijalima koji olakšavaju spremanje ispita.

Koja je razlika između državnog i privatnog fakulteta?

– Najveća razlika između studiranja na privatnom i državnom fakultetu je upravo mogućnost da se usklade poslovne obaveze i studiranje, jer posao kojim se bavim nije „part-time“, a nastavu koju propustim moram i želim da nadoknadim što nikako ne bih uspela na državnom fakultetu. Takođe, moram istaći i sama predavanja koja su iz mog iskustva mnogo sažetija i više potkrepljena praktičnim primerima zbog čega nemam problema u održavanju koncentracije. Slušajući  predavanje na kojem smo pričali o brendovima,  jedna rečenica o tome kako od sebe napraviti brend mi se posebno dopala i motivisala me, te mislim da je to nešto što bi svako, bez obzira na starost ili vrstu delatnosti kojom se bavi, trebalo da nauči a MBS je pravo mesto za to.

Šta biste promenili na MBS-u?

– Za sada nemam nikakve zamerke. Nadam se da će i u budućnosti biti organizovana vannastavna dešavanja kao i do sada. Smatram da je to najbolji način da se studenti međusobno povežu, ali i da stupe u kontakt sa ljudima koji već imaju uspešne karijere i poslove koji bi mogli da ih inspirišu.