Web design – CSS, HTML, JAVA SCRIPT
17.04.2018.
Kolokvijum br.1 iz Preduzetničke ekonomije
20.04.2018.

Korisna i studentima i preduzetnicima: Promovisana knjiga „Menadžment i marketing usluga“

Na opšte zadovoljstvo svih zainteresovanih za temu menadžmenta i marketinga u uslužnim delatnostima, studenata, profesora, stručne javnosti kao i uspešnih menadžera i preduzetnika, održana je promocija knjige „Menadžment i marketing usluga“.

Autori prof. dr Čedomir Ljubojević i doc. dr Aleksandar Dejanović predstavili su ovom knjigom najnovije trendove u razvoju uslužnog sektora. Knjiga, osim što obiluje referencama i teorijskom osnovom za razumevanje navedene oblasti, obogaćena je i brojnim primerima, citatima i studijama slučaja domaćih i stranih autora koji doprinose svedenosti ove složene materije.

Pozitivno ocenjena od strane recenzenata, knjiga se može koristiti ne samo kao udžbenik na osnovnim, master i doktorskim studijama, nego i kao koristan priručnik za menadžere uslužnih organizacija. Knjiga se sastoji od osam poglavlja, odnosno tematskih oblasti posvećenih analizi usluga i uslužne ekonomije, marketinga i menadžment usluga, kao i drugih poslovnih aktivnosti specifičnih za sektor usluga.

„Ova knjiga je simbioza praktičnog i teorijskog. Pokušali smo da ona bude korisna ne samo za naše studente, studente osnovnih, master i doktorskih studija, nego i da bude korisno štivo za sve koji žele da se bave biznisom kao preduzetnici, ili da vode ozbiljne kompanije koju uslugu koriste bilo kao osnovnu delatnost ili kao sredstvo za unapređenje konkurentske prednosti, odnosno povećanje vrednosti njihove ponude na tržištu“, ističe autor profesor dr Čedomir Ljubojević.

Promocija knjige održana je na Visokoj školi modernog biznisa, pred brojnim uvaženim gostima, priznatim liderima iz navedene oblasti i dugogodišnjim prijateljima Škole. Ono što je autorima izuzetno drago je i činjenica da je na promociji bio prisutan značajan broj studenata i mladih ljudi zainteresovanih za oblast menadžmenta i  marketinga usluga, koji su prepoznali ovu knjigu kao vodič za savladavanje teorijskih i praktičnih problema u oblasti.

„Kao Visoka škola modernog biznisa odlučili smo da naša delatnost ne bude samo formalno akademsko obrazovanje. Imajući u vidu da iskustva govore da studenti koji završe fakultete ostaju oštećeni za neke veštine i neka znanja neophodna da bi se brzo i efikasno uklopili u poslu, mi smo počeli da razvijamo jedan oblik neformalnog obrazovanja zajedno sa projektnim radom. U skladu sa tim opredelili smo se i da brzo i efikasno izdajemo naše knjige, brošure, priručnike koji su korisni za polaznike raznih kurseva kao i naše studente, bilo da se radi o osnovnoj ili pomoćnoj literaturi“, dodao je profesor dr Ljubojević.

O knjizi su govorili recenzenti i uvaženi gosti Škole prof. dr Jovan Todorović, prof. dr Boris Snoj, mr Vladimir Gabrijan, prof. dr Biljana Ratković- Njegovan i autori prof. dr Čedomir Ljubojević i doc. dr Aleksandar Dejanović.