Znanjem do pobede – MBS glavni sponzor KKŽ Radnički
28.09.2017.
Pravna žaštita računarskih programa (softvera)
02.10.2017.

Nova kampanja Coca-Cole – Taste the Feeling

Koliko po jedinstvenom ukusu, Coca-Cola je poznata i po unikatnim i vrhunskim reklamama, a upravo sada kreću sa novom globalnom kampanjom.

Ako ste jedan od najvrednijih brendova u svetu, morate stalno da uvodite novitete, pratite promene i postavljate standarde. Nedavno je Coca-Cola zamenila svoj sedmogodišnji slogan „Open Happinnes” sa novim sloganom “Taste the Feeling”. Nova globalna kampanja pod sloganom „Taste the Feeling” ujedinjuje podbrendove Coca-ColaDiet CokeCoke Zero i Coke Life u jedan brend – Coca-Cola.

Marketing strategija, One Brand, ima za cilj vraćanje samog proizvoda u fokus, i podsećanje kupaca na jedinstven i osvežavajući ukus Coca-Cole. Novi pristup pozicioniranja pravi zaokret u marketing strategiji, kojim se eliminiše komunikacija podbrendova i stavlja fokus na jedinstvenost Coca-Cola brenda. Ovakav pristup treba da rezultira boljem pozicioniranju kod potrošača, eliminišući svaku mogućnost konfuzije prilikom gledanja i slušanja reklamnih poruka.

O kampanji

Zaokret u marketing pristupu prati snažna globalna kampanja, Taste the Feeling, koja je objavljena u skoro svim zemljama u kojima je Coca-Cola dostupna. Jedinstvenost One Brand strategije pokazuje se i kroz sinhronizovanost vođenja kampanje na nivou zemalja u kojima je Coca-Cola dostupna, što ranije nije bio uvek slučaj.

Verovatno ne možete zamisliti reklamu Coca – Cole bez sjajne muzike, koja je uvek prati. Saradnja sa svetskim DJ imenom Avicii i pop pevačem Conrad Sewellom stavlja Coca-Coli poseban muzički pečat.

U kreiranju kampanje su učestvovale četiri kreativne agencije Mercado-McCannSantoSra. Rushmore i Ogilvy & Mather. Sve reklamne spotove moguće je pogledati na Coca-Cola YouTube kanalu. Kampanju prate neverovatne fotografije, na kojima je uhvaćen jedinstveni osećaj uživanja u datim trenucima.

Posetite sajt Visoke škole modernog biznisa www.mbs.edu.rs i upišite smer Marketing menadžment http://mbs.edu.rs/studijski-programi/osnovne-akademske-studije/marketing/, naučite veštine pozicioniranja brendova na tržištu proizvoda i usluga.

 

Autor: Doc. dr Aleksandra Brakus