22.05.2017.

Svi predsednikovi ljudi – film koji bi trebalo da pogledaju PR stručnjaci

Iako je ovaj politički triler svetlost dana video davne 1976. godine, o njemu i danas možete čuti brojne pohvale. Priča o novinarima koji su svojim radom […]
19.05.2017.

Narcis u zagrljaju medija

Čovek je oduvek bio inspirisan božanskim i nadprirodnim pojavama. Mitovi postoje u svim civilizacijama i zaokupljaju našu imaginaciju. Od najranijeg vremena čovek je koristio simbole i […]
25.04.2017.
Jerry Maguire

Film za svakog marketing menadžera – Jerry Maguire

Posle napornog dana želite da se opustite i uživate. Najbolji način za to jeste da odgledate neki film. Imate mnogo preporuka, ali vi i dalje ne […]
23.03.2017.

Tabloidna industrija

Informacija postaje najznačajnija roba, oni koji se bave informacijama i informisanjem dobijaju na sve većoj važnosti. Društvo, javno mnjenje ima pravo da očekuje od novinara i […]
23.03.2017.

Mediji

Mediji su radio, televizija, novine, internet i mnogi drugi. U današnjem svetu se može reći da su oni personalizovani, da se širi bezbroj informacija koje nas […]
14.03.2017.

Pozorišna predstava – usluga ili proizvod?

Pozorište može da predstavlja zabavu, ali je obično mnogo više od toga. Ono ne obuhvata samo umetnost, već i istoriju, sociologiju, psihologiju, politiku i druge oblasti. […]
28.02.2017.

Da li je ovo najbolji odgovor na „Prodaj mi ovu olovku“?

Svi koji rade bilo šta vezano za prodaju suočili su se bar jednom u karijeri sa zahtevom “Prodaj mi ovu olovku”. Nema jednog idealnog rešenja, ali postoji nekoliko […]
27.02.2017.

Da li je studentska reklama o kojoj izveštavaju svi mediji – reklama za Adidas ili ne?

Na društvenim mrežama podigla se “velika prašina” oko reklame za Adidas, koja se pojavila u velikom broju svetskih medija – trenutno ima preko 190.000 rezultata pretraživanja […]
13.06.2016.

Šta se krije iza šokantnih naslova? Da li i vi prepoznajete manipulaciju u medijima?

Informacija postaje najznačajnija roba, oni koji se bave informacijama i informisanjem dobijaju na sve većoj važnosti. Društvo, javno mnjenje ima pravo da očekuje od novinara i […]