01.09.2018.

Mediji – kreiranje životnog stila

Mediji imaju veliki uticaj na naše ponašanje, formiranje mišljenja, stavova, verovanja, ukusa, itd. Uticaj medija je sve veći jer sa […]
13.07.2018.

Kako da kreirate uspešnu viralnu marketing kampanju?

Viralni marketing je pojam koji sve češće susrećemo u svakodnevnom govoru, a ne isključivo u literaturi iz oblasti marketinga. On […]
05.06.2018.

Gerila marketing

Gerila marketing je marketinška strategija koja nastoji da netradicionalnim metodama, faktorom iznenađenja i minimalnim ulaganjem postigne maksimalan efekat. Reč guerrilla […]
14.02.2018.

Dejvid Bekam kao brend i trendseter

Prvu polovinu Fergusonovog vođenja Mančester Junajteda obeležilo je oslanjanje na igrače koji su ponikli u omladinskoj školi kluba, dok su […]
28.12.2017.

Šta povezuje Coca-Colu i Deda Mraza!?

Lik Deda Mraza je neraskidivo povezan sa Coca-Colom. Svi se sa radošću sećamo reklama sa starijim bradatim čovekom obučenim u […]
28.11.2017.

Prikriveno oglašavanje ili product placement

Prikriveno oglašavanje jeste svaki oblik audio-vizuelnog oglašavanja koji upućuje na brend (proizvod ili uslugu) koji se pojavljuje u filmovima i […]
17.10.2017.

Kako se postaje brend u poslu?

Brend je više od proizvoda, on je skraćenica u kojoj su sažeta osećanja jedne osobe prema kompaniji ili proizvodu. Brend […]
02.10.2017.

Nova kampanja Coca-Cole – Taste the Feeling

Koliko po jedinstvenom ukusu, Coca-Cola je poznata i po unikatnim i vrhunskim reklamama, a upravo sada kreću sa novom globalnom […]