Svečani prijem nove generacije studenata
13.10.2017.
Obrazovanje osnovni preduslov za uspeh
20.10.2017.

Kako se postaje brend u poslu?

Brendiranje je kada nešto sasvim obično unapređujemo i poboljšavamo tako da ono postaje  vrednije i smislenije

Scott Bedbury, A New Brand World

Brend je više od proizvoda, on je skraćenica u kojoj su sažeta osećanja jedne osobe prema kompaniji ili proizvodu. Brend je emotivan, ima snagu „ličnosti“ i pridobija srca i umove svojih potrošača. Veliki brendovi preživljavaju napade konkurenata i tržišnih trendova zbog svojih čvrstih veza sa potrošačima.

Ljudi i ideje takođe mogu biti nosioci brenda, svaki afirmisani pojedinac može biti nosilac brenda. Mnogi pojedinci koji su izgradili dobre karijere, mogu se uporediti sa procesom izgradnje brenda. Poznate i javne ličnosti kao što su: glumci, slikari, pevači itd., veoma brzo postaju svesne značaja svog imidža. Javne ličnosti unapređivanjem svog imidža nastoje da privuku naklonost publike i najšire javnosti. Pojedinac izgradnjom poznatog imena i reputacije, svesno ili nesvesno, izgrađuje svoj brend.

Jedan od načina kako da dođete do boljeg položaja na poslu jeste da postanete brend. To znači da budete posebni, da se izdvojite od ostalih, da ljudi žele da rade sa vama zbog vas samih. Da im dajete nešto što nigde drugde ne mogu da dobiju. Kako to uraditi?
Jedan od načina je da spojite neke svoje veštine i talente kroz posao. Biti samo direktor nije retkost. Biti pisac nije retkost. Baviti se motivacijom takođe. Ali, direktor koji piše i drži motivacione govore, to već privlači pažnju.
Koje talente vi imate i kako da ih spojite kroz posao. Kao pomoć, pogledajte ovaj kratak film i razmislite da li biste svratitli u ovu poslastičarnicu zbog sladoleda ili zbog ovog neobičnog prodavca sladoleda koji ih poslužuje?
Ako je ovo poslednje onda to znači da je ON brend, a ne sladoled.

Upišite Visoku školu modernog biznisa www.mbs.edu.rs i naučite veštine stvaranja brenda.

Autor: Doc. Dr Aleksandra Brakus