office@mbs.edu.rs    +381 63 353 366            

Blog >> marketing

Mediji – kreiranje životnog stila

Mediji imaju veliki uticaj na naše ponašanje, formiranje mišljenja, stavova, verovanja, ukusa, itd. Uticaj medija je sve veći jer sa godinama se povećava broj i vrsta medija. Oni utiču na promovisanja lepote kao neophodne kategorije...

Kako da kreirate uspešnu viralnu marketing kampanju?

Viralni marketing je pojam koji sve češće susrećemo u svakodnevnom govoru, a ne isključivo u literaturi iz oblasti marketinga. On označava poslovnu strategiju korišćenja postojećih društvenih mreža i kanala komunikacije za promociju proizvoda i usluga....

Gerila marketing

Gerila marketing je marketinška strategija koja nastoji da netradicionalnim metodama, faktorom iznenađenja i minimalnim ulaganjem postigne maksimalan efekat. Reč guerrilla potiče iz španskog jezika i znači “mali rat”, a ovaj naziv se vezuje za gerilski...

Dejvid Bekam kao brend i trendseter

Prvu polovinu Fergusonovog vođenja Mančester Junajteda obeležilo je oslanjanje na igrače koji su ponikli u omladinskoj školi kluba, dok su strani igrači tzv. „velike zvezde“ ređe dovođene i služile su uglavnom kao dopunska selekcija zamislima...

Šta povezuje Coca-Colu i Deda Mraza!?

Lik Deda Mraza je neraskidivo povezan sa Coca-Colom. Svi se sa radošću sećamo reklama sa starijim bradatim čovekom obučenim u crveno-beli kaput koji leti na sankama koje vuku irvasi sa torbom punom poklona za dobru...

Prikriveno oglašavanje ili product placement

Prikriveno oglašavanje jeste svaki oblik audio-vizuelnog oglašavanja koji upućuje na brend (proizvod ili uslugu) koji se pojavljuje u filmovima i serijama. S obzirom na to da se inostrana tržita značajno bave istraživanjem ovog pojma, izdvajanja...
1 2 3